گوناگون 16:04 - 15 تیر 1399
یکی از اجزای مهم خودرو که عملکرد آن می‌تواند روی امنیت و همچنین آسایش سرنشینان تاثیر داشته باشد، لاستیک و یا همان تایر می‌باشد.

انواع لاستیک کویر تایر و عوامل موثر بر قیمت آن

به گزارش ایسنا، بنابراعلام کویر تایر، عملکرد تایر باعث شده تا شرکت‌های زیادی در داخل و همچنین خارج از کشور اقدام به تولید تایر کرده و محصولات تولید شده خود را نیز به سراسر دنیا بفروش برسانند. در کشور ما نیز به دلیل استفاده بسیار زیاد از تایر شرکت‌هایی تاسیس و راه‌اندازی شده‌اند که انواع تایر را در سایز و ابعاد مختلف تولید و بفروش می‌رسانند. یکی از شرکت‌هایی که در کشور ما اقدام به تولید تایر کرده و از سابقه طولانی نیز برخوردار است کویر تایر می‌باشد که در سال ۱۳۶۶ فعالیت خود را در خراسان جنوبی آغاز کرد و هم اکنون سهم عمده‌ای برابر با ۱۵ درصد تولید لاستیک در کشور را بر عهده دارد که رقم بالایی نیز محسوب می‌شود. شرکت کویر تایر از معدود شرکت‌هایی است که برای تولید لاستیک‌های خود از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره می‌گیرد و همین موضوع نیز باعث شده تا به یکی از شرکت‌های نو آور و کاملا پویا در زمینه تولید لاستیک بدل شود. کیفیت بالای تولیدات این مجموعه باعث شده تا نه تنها خریداران خرد و عمده استقبال زیادی از خرید لاستیک کویر تایر بعمل آورند بلکه خودروسازی‌ها نیز استفاده از این برند لاستیک را برای تولید محصولات خود در اولویت قرار دهند. دو شرکت ایران خودرو و سایپا که از غول‌های خودرو سازی کشور محسوب می‌شوند از جمله خریداران و مصرف‌کنندگان این برند لاستیک هستند و  بیشتر خودروهای تولید شده در این دو خودروسازی به مدل های متنوعی از این برند لاستیک تجهیز شده‌اند.

کویر تایر از شرکت‌های معتبر و مشتری مدار

کمتر شرکتی را مانند کویر تایر می‌توان یافت که تا این حد به مشتریان خود اهمیت قائل شده و محصولاتی را تولید کند که بتواند رضایت آنها را جلب کند. شرکت کویر تایر برای اینکه بتواند رضایت مشتریان خود را جلب کرده و در راستای احترام به حقوق مشتری گام بردارد از روش‌های نوین و همپا با پیشرفت تکنولوژی برای تولید محصولات خود بهره گرفته که تاکنون نیز طبق نظر سنجی‌های انجام شده کلیه محصولات این شرکت توانسته‌اند از لحاظ کیفی و همچنین عملکرد رضایت مشتریان را در داخل کشور جلب کنند. حتی برخی از تولیدات این مجموعه مشتریان خارجی زیادی نیز دارد و کشورهای همسایه ایران تمایل زیادی به خرید این لاستیک‌ها از خود نشان داده‌اند.

کویر تایر لاستیکی ایده‌آل در عین حال با قیمت مناسب

شاید اگر قصد داشته باشید تا تایر مناسبی را برای خودروی خود خریداری کنید لاستیک‌هایی با برند خارجی به شما معرفی شوند که باید توجه داشته باشید و همانطور که خود نیز می‌دانید این تایرها از قیمت بالایی برخوردار هستند و ممکن است بودجه کافی برای خرید نیز در اختیار نداشته باشید. کویر تایر در عین حال که به کیفیت محصولات خود اهمیت زیادی قائل است سعی نموده تا قیمت‌های بسیار مناسب و منصفانه‌ای را نیز برای محصولات خود در نظر بگیرد. مطمئنا با خرید کویر تایر می‌توانید هزینه‌های خود را بکاهید و دیگر مجبور به خرید اینترنتی لاستیک گران قیمت نخواهید بود.

کویر تایر یکی از استانداردترین لاستیک های تولید داخل

بسیار مهم است که یک شرکت تولید لاستیک برای شروع به کار و همچنین در طول فعالیت خود کلیه استانداردهای مورد نیاز برای تولید لاستیک را کسب کرده باشد. یکی از بزرگترین افتخارات گروه کویر تایر در طول سالها فعالیت خود یعنی از سال ۱۳۶۶ تا به حال کسب کلیه استانداردهای روز دنیا چه در گذشته و چه حال حاضر می‌باشد. بواسطه این استانداردها حتی خودروهای تولید شده در خارج از کشور  و خودروهای وارداتی می‌توانند از این برند لاستیک استفاده و  از عملکرد و کیفیت بسیار مناسب آن بهره لازم را ببرند.

محصولات کویر تایر مناسب برای تمامی فصول

کشور ما یکی از کشورهای چهار فصل است که  همین موضوع در تولید شرکت کویر تایر تاثیر زیادی داشته و این شرکت بر آن شده تا لاستیک‌هایی را تولید کند که برای هر چهار فصل و آب و هوای گوناگون مناسب و سازگار باشد. آب و هوای خشک و سرد و همچنین رطوبت و نم تاثیری روی لاستیک‌های تولید شده در این شرکت ندارند و برای تولید به تمامی این موارد توجه شده است. البته طراحی استاندارد محصولات این شرکت نیز خود در چهار فصل بودن لاستیک‌ها تاثیر زیادی داشته است. طراحی این لاستیک‌ها به گونه‌ای است که اجازه فرسایش لاستیک در مواجهه با سطوح داغ و گرم را نمی‌دهد و لاستیک می‌تواند به خوبی در آب و هوای بسیار داغ و خشک برخی از نقاط کشور دوام آورد. همچنین در مسیرهای خیس و لغزنده نیز نمی‌توانند موجب انحراف لاستیک از مسیر مستقیم و یا در پیچ‌ها شوند و خودرو به خوبی می‌تواند مسیر خود  را ادامه دهد.

بهتر است در پایان اشاره‌ای به راحت بودن لاستیک‌های گروه کویر تایر نیز داشته باشیم زیرا از مهمترین مزیت‌های یک لاستیک استاندارد محسوب می‌شود. لاستیک‌های تولید شده در شرکت کویر تایر بسیار راحت هستند و هیچ لرزشی را به بدنه خودرو و همچنین سرنشینان وارد نمی‌آورند. بدنه محکم لاستیک انعطاف‌پذیر و نرم نیز هست که در نتیجه استحکام و راحتی را برای آن به ارمغان آورده است.

از سایت ما دیدن فرمایید: uzpalang.com

انتهای رپرتاژ آگهی


10604402
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است