فرهنگی‌هنری 09:24 - 14 اسفند 1393
یزد- ایرنا- هفتمین نمایشگاه سراسری کتاب در استان یزد با استقبال خوب شهروندان یزدی به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد که روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت این نمایشگاه که امروز /14بهمن/ ساعت 21:30 به کار خود پایان می دهد در روزهای گذشته با استقبال خوبی مواجه شده است.



امسال با برنامه های متنوع جنبی که درحاشیه این نمایشگاه برگزار شد توانست خیل عظیمی از مخاطبان و علاقه مندان حوزه کتاب و کتابخوانی را به سمت خود جلب کند.



آیین رونمایی از کتاب ،سخنرانی، کارگاههای آموزشی و غرفه کودکان از جمله برنامه های قابل توجهی بود که در هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد برگزار شد.



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این خصوص با اشاره به اینکه 265 غرفه در این نمایشگاه فعال است اظهار کرد: 454 ناشر کشوری در هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد شرکت کردند.



علی غیاثی ندوشن جمع کتاب های ارائه شده را 45 هزار عنوان اعلام کرد و افزود: در نمایشگاه سال پیش فقط 30هزار عنوان کتاب ارائه شده بود.



وی با بیان اینکه امسال به بعد کمی و کیفی نمایشگاه توجه جدی کرده ایم، تصریح کرد: 400میلیون تومان بن امسال در بین علاقه مندان ارائه شده است.



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در عین حال سقف بن ارائه شده برای تخفیف را 280میلیون تومان بیان کرد و گفت:کتاب های ارائه شده در نمایشگاه امسال با تخفیف 40درصد بود.



نمایشگاه یاد شده 9 اسفندماه با حضور معاون فرهنگی وزیر ارشاد در محل دائمی نمایشگاههای استان یزد افتتاح شد.



استان یزد در حال حاضر از لحاظ سرانه کتابخانه عمومی رتبه نخست کشور را دارد اما در زمینه سرانه مطالعه کتاب، جایگاه مطلوبی ندارد.



به ازای هر 9 هزارو 366 نفر در یزد یک کتابخانه وجود دارد در حالی که میانگین کشوری برای هر 35هزار نفر یک کتابخانه است.ک/3



1968/ 6197

انتهای پیام /*


5978579
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه «بازار هنری ایران» از امسال برگزار می‌شود، گفت: دولت در حوزه فرهنگ و هنر خود را حامی بخش خصوصی و مردمی می‌داند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش لیستی از بهترین فیلم‌های انیمیشنی ۲۰۲۳ گردآوری شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حضرت علی علیه‌السلام در حدیثی به منتظران امام زمان (عج) فرموده‌اند که در انتظار فرج باشید و از رحمت خداوند متعال نا‌امید نشوید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» پنجشنبه شب با موضوع جنگ رسانه‌ای در هنگامه نبرد غزه، روی آنتن رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کلینت ایستوود فیلمبرداری «هیئت منصفه شماره ۲» را به پایان رساند که گفته شده آخرین فیلم او در مقام کارگردان است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «هیس، هیچی نیس!» با نگاهی طنز به رویداد‌های تاریخی جهان به عنوان نخستین محصول مرکز نوجوان سوره، اول اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک نماینده مجلس گفت: سفرای ایران می‌توانند بر اساس ذائقه، فرهنگ و نیاز کشور‌های محل ماموریت خود، از ترجمه کتاب‌های ایرانی حمایت کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سال ۲۰۲۳ با مجموعه‌ای از داستان‌های وحشتناک که تماشاگران را در تاریکی سینما به لرزه درآورد، سالی ترسناک برای علاقه‌مندان به ژانر وحشت بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری تلویزیون گفت: ما با موشک‌های بالستیک، کروز و پهپاد هیمنه رژیم صهیونیستی را مچاله کردیم. اسرائیل حمله ایران را باور نمی‌کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهیه‌کننده برنامه «خط رو خط» گفت: در مجموعه «خط رو خط» به موضوعات اجتماعی در جامعه شهری می‌پردازیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است