استانی 12:42 - 17 تیر 1399
سرپرست معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی:
ایسنا/خراسان رضوی جبار قوچان‌نژاد گفت: احتمال دارد محدودیت برای اماکن و باشگاه‌های ورزشی مجددا اعمال شود، اما ستاد کرونا استان در این خصوص تصمیم نهایی را می‌گیرد.

احتمال اعمال محدودیت‌ مجدد برای اماکن و باشگاه‌های ورزشی مشهد

جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص احتمال اعمال محدودیت در اماکن و باشگاه‌های ورزشی با توجه به استمرار وضعیت قرمز کرونا در مشهد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت مشهد به طور جد پیگیر مصوبات ستاد کرونا استان هستیم تا درباره مسابقات و اماکن ورزشی تصمیم‌گیری کنیم. برای پیشگیری از یک سری اتفاقات، صبح امروز جلسه‌ای بابت پیگیری این موضوع داشتیم، اما خبر جدیدی نیست. کماکان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرینات برخی از تیم‌ها و برگزاری مسابقات لیگ در استان‌ها بلامانع است.

وی افزود: در برگزاری و عدم برگزاری مسابقات تابع قانون و دستورالعمل‌های ستاد کرونا هستیم. هنوز دستورالعمل جدیدی از ستاد کرونا به اداره کل ورزش و جوانان ابلاغ نشده تا با توجه به وضعیت استان و شهر مشهد پیشگیری‌های لازم را انجام دهیم، اما می‌خواهیم با ستاد کرونا ارتباط بگیریم و در صورت لزوم پیشگیری‌های لازمه، سریع‌تر اقدام کنیم.

سرپرست معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گفت: قطعا نظر کارشناسی خود به ستاد کرونا را اعلام خواهیم کرد. در نهایت پس از بیان نظرات اداره کل ورزش و جوانان و بررسی معایب و مزایای موجود باید ببینیم چه تصمیمی گرفته خواهدشد. به عنوان کارشناس احتمال می‌دهیم که محدودیتی مجدد برای اماکن و برگزاری مسابقات اعمال شود، اما ستاد کرونا باید این موضوع را تشخیص داده و تصمیم‌گیری کند.

انتهای پیام


10607307
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است