فرهنگی‌هنری 05:04 - 10 مهر 1393
"مجله بارداری" عنوان برنامه ای از شبکه دو سیما است که به مباحث و سئوال‌های بانوان در سنین مختلف پاسخ می دهد که پنجشنبه 10 مهر، به موضوع بررسی تغذیه دختران در دوران بلوغ می پردازد.

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، مریم آهنگری با اعلام این خبر گفت: این برنامه متشکل از بخشهای مختلفی است که در زمینه‌های مختلف و متنوع، پاسخگوی سؤالات و نیازهای بانوان کشورمان خواهد بود. بخشهای این برنامه بدین شرح هستند:بخش «بلوغ» که بخش دخترانه این برنامه است، به آمادگیهای پیش از بلوغ و آشنایی خانواده ها با این دوران می پردازد که این هفته میزبان خانم دکتر لادن ریاحی (دکترای تغذیه) خواهد بود تا پیرامون تغذیه در دوران بلوغ مخصوصاً فقر آهن شایع در دختران صحبت کنند.



 وی افزود: در بخش «مادرانه» خانم دکتر پریسا مقتدایی (متخصص بانوان) حضور دارند تا پیرامون تعریف بارداری های پرخطر و افرادی که باید مراقب این نوع بارداری ها باشند برای مخاطبان مطالبی را عنوان کنند. بخش «پرونده» این هفته هم با حضور لیلا علوی (کارشناس ارشد مامایی) درخصوص اهمیت سلامت دختران در مدارس با توجه به شروع سال تحصیلی جدید خواهد بود.در این بخش مهارت‌ها و آموزش‌های مربوط به سلامت دختران اطلاع رسانی می شود.



وی خاطرنشان کرد: آیتم‌هایی همچون خرید سیسمونی و کالسکه نوزادان، باورهای اشتباه درخصوص بند ناف نوزادان با حضور دکتر شاهین نریمان (فوق تخصص نوزادان) از دیگر بخشهای این برنامه است. در آیتم بیماریهای عفونی هم مریم زادفر (متخصص بیماریهای عفونی) درخصوص بارداری و بیماری سخه و خطرات احتمالی آن مطالبی را عنوان می کنند.



گفتنی است؛ "مجله بارداری" کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما با اجرای خانم رؤیا سادات حسینی و تهیه کنندگی مریم آهنگری، پنجشنبه 10 مهر ساعت 10:30 صبح به مدت 90 دقیقه به روی آنتن شبکه دو می رود.





انتهای پیام/




4853597
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از آن مساجدی که به دستور امام زمان (عجّ) ساخته شده، مسجد مقدس جمکران است که دارای اهمیت و جایگاهی بزرگ در میان مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دختر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، آخرین وضعیت این هنرمند در بیمارستان را تشریح کرد و از ادامه بستری او در بیمارستان خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نصیریان بازیگری با پیشینه تئاتری است که در طول سال‌های فعالیتش در سینما در فیلم‌های ارزنده و مهمهی نقش‌آفرینی کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار، ۳۲۴ هزار و ۵۶۳ نفربازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور انجام شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در شب نزول قرآن، دعا و استغفار، شبکه‌های سیما مراسم شب‌های قدر را از اماکن مقدس و معنوی به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همان‌گونه که انتظار می‌رفت، استقبال از سینما‌ها با شتاب بسیاری دنبال می‌شود و علاوه بر شکستن چندین رکورد، گیشه هم اختلاف خود را با مدت زمان مشابه سال گذشته، بیشتر کرده و به رقم ۷۶ میلیارد تومان رسیده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حرم امیرالمؤمنین حضرت علی علیه‌السلام برای ایام شهادت آن حضرت سیاهپوش شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تلویزیون امروز فیلم‌های مختلفی مانند «مردی از کنتاکی»، «تنگه ابوقریب»، «سرقت»و «خزنده» را راهی آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهیه‌کننده برنامه گفت: در برنامه «بی‌انتها» واگویه‌های افراد مختلف با خدا را می‌شنویم و از زاویه دید‌های مختلف، دنبال رنگ خدا در زندگی هستیم.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است