استانی 09:38 - 06 اردیبهشت 1396
در سال گذشته رخ داد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از رشد هفت درصدی تعداد متوفی بر اثر سانحه تصادف در استان طی سال 95 نسبت به سال 94 خبر داد.

رشد 7 درصدی تعداد متوفی بر اثر تصادف در چهارمحال و بختیاری

منوچهر سلمان‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به رشد هفت درصدی تعداد متوفی بر اثر سانحه تصادف در استان طی سال 95 نسبت به سال 94، اظهار کرد: سال گذشته بر اثر وقوع تصادف در راه‌های استان، 184 نفر جان خود را از دست دادند که از این تعداد 162 نفر به دلیل تصادفات برون شهری و مابقی به دلیل تصادفات در راه‌های روستایی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در ادامه افزود: از این تعداد متوفی، 106 نفر سر صحنه حادثه جان خود را از دست دادند.

وی تعداد تصادفات فوتی و جرحی در سال گذشته را به ترتیب153 و 579 فقره گزارش کرد و گفت: تعداد این  تصادفات نسبت به سال 94 به ترتیب  8.5 و 11.13 درصد افزایش داشته است.

سلمان‌زاده تصریح کرد: تعداد تصادفات خسارتی و مجروحین نیز در سال 95 به ترتیب، 410 و 849 بوده است که تعداد تصادفات خسارتی نسبت به سال 94، 19 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی در پایان تعداد راه‌های تحت حوزه استحفاظی، پایگاه اورژانس جاده ای، پایگاه هلال احمر، پاسگاه پلیس راه و راهدارخانه‌های استان را به ترتیب 3732، 27، 9، پنج و 25 مورد گزارش کرد.

انتهای پیام


9043580
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است