استانی 19:52 - 10 فروردین 1399
استاندار گیلان:
ایسنا/گیلان استاندار گیلان تلاش فداکارانه گروه های جهادی در ارائه خدمات را شایسته تقدیر خواند و گفت: یکی از ارزش های خدمات گروه های جهادی، جذب مشارکت خیران و انجام اقدامات جهادگرانه در کنار دولت و کادر درمانی در عرصه سلامت است.

تلاش فداکارانه گروه‌های جهادی در ارائه خدمات، شایسته تقدیر است

دکتر ارسلان زارع امروز پس از بازدید از کارگاه تولید لباس ایزوله که توسط یکی از گروه های جهادی در نوخاله شهرستان صومعه سرا ایجاد شده، در جمع خبرنگاران افزود: لوازم بهداشتی و ملزومات محافظت شخصی از جمله گان، لباس یک‌سره، کلاه، دستکش و ماسک از نیازهای ضروری و مستمر کادر درمانی استان بوده است.

وی با بیان اینکه علیرغم تلاش‌های صورت گرفته، کماکان درخصوص لوازم موردنیاز کادر درمانی و مردم کمبودهایی وجود دارد؛ گفت: گروه های جهادی با اقدامات فداکارانه و با استفاده از کمک ها و مساعدت های مالی خیران و موکب ها که همواره در مناسبت ها در کنار مردم بوده اند؛ کوشش های شایسته ای کرده اند.

نماینده عالی دولت در گیلان تشکر از دست اندرکاران این گروه جهادی، قدردانی از این اقدام خداپسندانه و تبریک اعیاد شعبانیه به آنان و همه خیران و گروه های جهادی را از اهداف بازدید خود از این مجموعه عنوان کرد و گفت: یکی از ارزش های خدمات گروه های جهادی، جذب مشارکت خیران و انجام اقدامات جهادگرانه در کنار دولت و کادر درمانی در عرصه سلامت است.

به گزارش ایسنا؛ این کارگاه می‌تواند در روز بیش از ۶۰۰  دست گان و لباس یک‌سره، تولید کرده و در اختیار مراکز درمانی و بیمارستانی استان قرار دهد.

انتهای پیام 


10462170
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است