ورزشی 19:07 - 12 خرداد 1399
مهاجم آرژانتینی قصد ندارد در این تابستان بارسلونا را ترک کند و تا سال ۲۰۲۱ در این تیم خواهد ماند.

مسی حداقل یک سال دیگر در بارسلونا می‌ماند

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، لیونل مسی از بند قرارداد خود که می‌توانست در این تابستان بارسلونا را ترک کند استفاده نمی‌کند. ستاره آرژانتینی در تیم کاتالانی خواهد ماند. کاپیتان آبی اناری‌ها حداقل تا سال ۲۰۲۱ یعنی پایان قراردادش در اسپانیا می‌ماند. 

مسی می‌توانست به صورت بازیکنان آزاد بارسا را ترک کند اما تا به امروز هیچ برنامه‌ای برای ترک این تیم نداشته است. باشگاه امیدوار است ستاره آرژانتینی قراردادش را تمدید کند و تا پایان دوران بازی‌اش در این تیم بماند. 

باشگاه‌هایی مانند اینتر و منچسترسیتی منتظر اشاره‌ای از طرف کاپیتان بارسا بودند که هرگز این اتفاق رخ نداد. مسی چند ماه پیش در شبکه‌های اجتماعی نسبت به احتمال پیوستنش به اینتر واکنش نشان داد و آن را رد کرد. 

استفاده از بند قرارداد بستگی به احساس مسی داشت. با این حال این بازیکن هرگز از فرصت فسخ قراردادش با باشگاهی که از ۱۳ سالگی برایش بازی کرد، بهره نبرد. ستاره آرژانتینی کمی پس از شروع بحران کرونا اظهار کرد: بارها گفته‌ام اگر باشگاه و هواداران بخواهند من در تیم بمانم، این اتفاق خواهد افتاد. از طرف من هیچ مشکلی برای ادامه دادن وجود ندارد.

اکنون بارسا و بازیکن آرژانتینی باید روی تمدید قرارداد کار کنند که تا سال ۲۰۲۱ پایان می‌یابد. آخرین بار قرارداد مسی در نوامبر ۲۰۱۷ تمدید شد.

انتهای پیام


10556826
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه روز گذشته با اوسمار پیرامون ادامه همکاری صحبت کردیم و از او برنامه خواستیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رسول گرمسیری در فینال وزن ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا مقابل حریف ژاپنی اش شکست خورد و به مدال نقره رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محمدرضا رستمی در فینال وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا مقابل حریف ژاپنی اش شکست خورد و به کسب مدال نقره بسنده کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سعید اسماعیلی فرنگی کار وزن ۶۷ کیلوگرم با پیروزی مقابل کشتی گیر قرقیزستانی به مدال طلای رقابت‌های آسیایی دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امیر رضا ده بزرگی فرنگی کار کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم با پیروزی در دیدار رده بندی مقابل کشتی گیر ازبکستانی به مدال برنز رقابت های آسیایی رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امیر رضا ده بزرگی فرنگی کار کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم با پیروزی در دیدار رده بندی مقابل کشتی گیر ازبکستانی به مدال برنز رقابت های آسیایی رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تمرینات تراکتور برای دیدار با نساجی مازندران زیر نظر محمد نصرتی و محمد عسگری پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی والیبال ساحلی ایران عنوان نایب قهرمانی تور آزاد آسیایی سامیلا را به دست آورد تا والیبال ایران سومین مدال سال ۱۴۰۳ خود را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال تهران نمی‌تواند تیم خود را در دیدار برابر شمس آذر همراهی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» صفحه رسمی لالیگا ۱۰۰ گل به یاد ماندنی بازیکنان شماره ۱۰ این لیگ را معرفی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است