استانی 22:26 - 01 دی 1393
معاون سابق عمرانی استاندار بوشهر:
معاون عمرانی سابق استانداری بوشهر گفت: تحسین رهبری از عملکرد مدیران در زلزله شنبه افتخاری برای استان بوشهر است.

تحسین رهبری از عملکرد مدیران در زلزله شنبه افتخاری برای استان بوشهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی امشب در آیین تودیع و معارفه معاونان عمرانی استانداری بوشهر با قدردانی از حسنوند استاندار سابق و سالاری استاندار فعلی بوشهر اظهار داشت: در مدت 26 ماه حضور در استان بوشهر جز خوبی و محبت از مردم این استان چیزی ندیدم و از اعتماد دکتر سالاری به بنده پس از تغییر دولت سپاسگذارم.

وی بیان کرد: تلاش ما در این مدت این بود که بوشهر را به جایگاه واقعی‌اش در کشور برسانیم، با وجود مشکلات و اتفاقات متعدد از جمله دو زلزله مهیب و سیل در استان و کمبود اعتبارات، اما شاهد موفقیت در این بحران‌ها بودیم به طوری که مقام معظم رهبری نیز در پیام خود به مردم زلزله‌زده شنبه بر این امر صحه گذاشتند و این اتفاق افتخاری برای تمام مردم و  مسئولان استان بوشهر بود.

معاون سابق امور عمرانی استانداری بوشهر تصریح کرد: انجام روشنایی سواحل در بوشهر و دلوار یک کار ماندگار بود و شاهد استقبال کم‌نظیر مردم از این اتفاق مبارک بودیم.

رستمی افزود: یکی دیگر از موفقیت‌های استان اتمام بیمارستان‌های بوشهر و برازجان بود که با تلاش جمعی در کمتر از دو ماه به نتیجه رسید، ضمن اینکه انتخاب دهکده قرآنی چارک برای افتتاح پروژه‌های عمرانی با حضور رئیس جمهور از دیگر اتفاقات مبارکی بود که در دو سال اخیر افتاد.

وی در ارتباط با زلزله در شنبه و برازجان اضافه کرد: زلزله شنبه در حالی اتفاق افتاد که مسئولان تازه از برنامه‌های نوروزی فارغ شده بودند که این اتفاق افتاد اما با تلاش و همت شبانه‌روزی مسئولان استانی توانستیم این بحران را مدیریت کنیم و کلام مقام معظم رهبری در مدیریت این بحران برای ما افتخار بود.

معاون سابق امور عمرانی استانداری بوشهر در ارتباط با وضعیت سازمان همیاری شهرداری‌های بوشهر نیز گفت: این سازمان میراث‌دار یک سری مسائل چرکین در 10 الی 15سال اخیر بود اما با همت همکاران و توجه ویژه استاندار این سازمان احیا شد و اکنون می‌تواند سرپا باشد.

رستمی به شهر جدید عالی شهر هم اشاره کرد و گفت: آرزوی دیرینه مردم عالی شهر با پیگیری‌های جدی استاندار و حمایت وزرای کشور و راه و شهرسازی محقق شد و شهرداری این شهر فعالیت خود را آغاز کرد.

وی بیان داشت: اکنون 36 شهرداری استان بوشهر از نظر مسائل نیروی انسانی و حقوقی مشکلی ندارند و استان بوشهر در این زمینه در کل کشور پیشتاز است.


5468333
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است