استانی 13:14 - 20 مرداد 1399
ملی پوش پارادوومیدانی:
ایسنا/کرمانشاه ملی پوش پارادومیدانی با انتقاد از زمان تعیین شده برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و کسب سهمیه پارالمپیک، گفت: طی چندین ماه گذشته تمام فضاهای ورزشی تعطیل بوده و اخیرا بازگشایی شده‌اند، برای همین در این مدت کم یک ماه تا زمان برگزاری مسابقات نمی‌توانیم به سطح آمادگی لازم برای رکوردشکنی برسیم.

در این یک ماه نمی‌شود معجزه کرد

فرهاد کهریزی در گفت وگو با ایسنا، بااشاره به در پیش بودن مسابقات پارادومیدانی قهرمانی کشور، اظهارکرد: این مسابقات شهریور ماه برگزار می‌شود و از آنجایی که جنبه کسب سهمیه پارالمپیک را نیز دارد، از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی با انتقاد از زمان تعیین شده برای برگزاری این مسابقات، تصریح کرد: شیوع بیماری کرونا طی شش ماه گذشته تعطیلی بسیاری از فضاهای ورزشی را بدنبال داشته و این مسئله باعث شده تا ورزشکاران پارادومیدانی هم به مانند ورزشکاران دیگر رشته های ورزشی تمرینات منسجمی نداشته باشند.

این ملی پوش پارادوومیدانی تاکید کرد: باتوجه به اینکه بسیاری از پیست‌های دوومیدانی در یکی دو هفته اخیر بازگشایی شده‌اند و زمان کمی تا برگزاری این مسابقات داریم، امکان اینکه بتوانیم دوباره به سطح  آمادگی بالایی برای مسابقات برسیم وجود ندارد و همین موضوع اعتراض بسیاری از ملی پوشان را در پی داشته است.

وی عنوان کرد: از آخرین باری که در یک مسابقه رسمی حضور داشته‌ام و با کفش های میخی روی تارتان دویده‌ام، ماه ها می‌گذرد و در این مدت در یک شرایط غیراستاندارد و روی آسفالت و جاده‌های خاکی با استرس و ترس از مبتلا شدن به کرونا تمرین کرده‌ام. در این شرایط طبیعی است در مدت یک ماه نشود معجزه ای کرد و برای مسابقات به سطح آمادگی مطلوبی رسید.

این دونده 100 متر معلولین در خصوص سطح آمادگی فعلی‌اش هم گفت: برای اینکه بتوانم در مسابقات پیش رو کسب سهمیه کنم، باید حداقل رکورد 11:95 ثانیه را ثبت کنم، البته اخیرا در رکوردگیری که هیات استان انجام داد، رکوردی نزدیک به همین زمان را توانستم ثبت کنم.

وی تاکید کرد: تلاش می‌کنم تا زمان برگزاری مسابقات به رکورد کسب سهمیه برسم، اما با شرایطی که داشته ام نمی توانم رکورد جدیدی را به ثبت برسانم.

کهریزی افزود: معتقدم اگر فدراسیون این مسابقات را طی دو مرحله و در اردیبهشت و خرداد 1400 برگزار می‌کرد، بهتر بود و ورزشکاران می توانستند به سطح آمادگی خوبی برسند.

انتهای پیام  


10660312
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است