گوناگون 09:08 - 04 آبان 1393
سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت فرارسیدن ایام محرم۱۴۳۶ هجری قمری با صدور اطلاعیه‌ای بر گرامیداشت ارزش‌های والای این ایثار بزرگ تاریخ و اهداف نهضت عظیم سیدالشهدا(ع) تأکید کرد.

اطلاعیه سازمان تبلیغات اسلامی به‌مناسبت محرم ۱۴۳۶هجری قمری

به‌ گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این اطلاعیه آمده است:

«نهضت کربلا آیینه‌ای است زلال که دست روزگاران هرگز نتوانسته غبار فراموشی و حریف بر سیمای آن بنشاند و از شهادت سبط رسول اکرم(ص) در دل‌های مومنان شعله‌ای فروزان است که هرگز خاموش نخواهد شد. سینه‌های عاشقان این فرهنگ مشعلی است که این آتش را در مسیر خود روشن نگاه داشته و در این راه گوی سبقت را از آفتاب سوزان ربوده‌اند. بانگ عزای حسینی برای همیشه از حنجره‌هایی که با منبع جوشان عاشورا الفتی داشته بیرون تراویده و طنین آن هم‌اکنون در همه آفاق و انفس پیچیده است. هرگاه که خونی در راه احیای حق بر زمین ریخته می‌شود، شجره طیبه اسلام پربارتر می‌شود؛ حال که پس از چهارده قرن به واقعه سال ۶۱ هجری می‌نگریم، عظمت تأثیرگذاری این حماسه بزرگ و اثرگذاری آن بر جهان پر هیاهوی معاصر بیش از پیش رخ می‌نمایاند. امید است ملت عزیز، مسئولان هیئات مذهبی و مدیران دلسوز فرهنگی، فتاوا و رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید را در اقامه سنن عاشورایی نصب‌العین خود قرار دهند تا ان‌شاءالله همچنان شاهد جوشش فریاد آزادگی و ستم‌ستیزی از حنجره عاشوراییان در گستره جهان باشیم که نمونه‌های بارز آن را در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مشاهده کردیم و دفاع جانانه و شجاعانه امت مسلمان در مقابل اسراییل و آمریکای جنایتکار در جهان امروز گواه روشن آن است.

سازمان تبلیغات اسلامی این ایام را که یادآور رشادت‌ها و مظلومیت‌های خاندان پاک اهل بیت (ع) است به عموم هموطنان، آزادگان و دوستداری حق و فضیلت‌های ناب انسانی و به‌ویژه بر مبلغان عزیز درجای‌جای میهن اسلامی تسلیت می‌گوید.»

انتهای پیام


5039823
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است