استانی 09:26 - 07 اسفند 1398
ایسنا/قزوین رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان البرز با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و لزوم پیش‌بینی در این حوزه گفت: موقوفه مرحوم حاج محمدحسین خزانه در این حوزه ورود پیداکرده و مواد ضدعفونی‌کننده و شوینده برای نیازمندان و مددجویان تحت پوشش دفتر موقوفه در نظر گرفته‌شده تا زمینه رعایت بهداشت فراهم شود.

آمادگی «موقوفه خزانه» الوند برای خدمت‌رسانی در جهت مقابله با کرونا

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میثم عباسپور، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان البرز در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: موقوفه مرحوم حاج محمدحسین خزانه از جمله موقوفات شهرستان البرز مستقر در شهر الوند است که نیت این موقوفه خیرات و مبرات برای عموم جامعه هدف در این شهر است.

وی افزود: در راستای اجرای امینانه نیات واقف خیراندیش مرحوم حاج محمدحسین خزانه و در جهت خدمت‌رسانی مطلوب و شایسته کریمانه به نیازمندان و مددجویان تحت پوشش دفتر موقوفه اقدامات بسیاری مورد توجه است که سالیان سال در حال انجام است.

حجت‌الاسلام عباسپور با بیان اینکه از جمله این خدمات می‌توان به تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان و نیازمند اشاره کرد، گفت: در میلاد حضرت زهرا (س) تعداد ۵۰ سری جهیزیه اهدا شد که ارزش هر کدام از این جهیزیه‌ها ۲۰ میلیون تومان بود، در این جهیزیه‌ها اقلامی چون فرش، یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و اقلام دیگر زندگی وجود داشت.

این مسئول عنوان کرد: همچنین در آستانه سال نو و برای ایام نوروز نیز اقلامی را آماده کرده‌ایم که شامل ۴۰۰ بسته مواد غذایی و ارزاق چون برنج، روغن، رب و غیره، ۴۰۰ بسته اقلام بهداشتی شامل ده قلم مواد شوینده اعم از شامپو، صابون مایع، مایع ظرف‌شویی، پودر دستی و ماشینی، مایع ضدعفونی و ۴۰۰ بسته البسه و پوشاک چون مانتو و کفش بود و بین مددجویان توزیع شد.

وی با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و لزوم پیش‌بینی در این حوزه خاطرنشان کرد: موقوفه مرحوم حاج محمدحسین خزانه در این حوزه ورود پیداکرده و مواد ضدعفونی‌کننده و شوینده برای نیازمندان و مددجویان تحت پوشش دفتر موقوفه در نظر گرفته‌شده تا زمینه رعایت بهداشت فراهم شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان البرز اضافه کرد: از آنجا که این موقوفه قید مکان دارد تلاش می‌کنیم تا جایی که مقدور باشد خدماتی را در حوزه مقابله با بیماری کرونا برای مردم شهر الوند ارائه کنیم.

وی ادامه داد: همچنین موقوفه خزانه جهت تهیه ماسک برای مردم نیز آماده است و حتی به چندین فروشگاه و داروخانه نیز مراجعه کردیم تا ماسک تهیه کنیم اما تاکنون محقق نشده است.

حجت‌الاسلام عباسپور در پایان خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم حتماً ماسک را تهیه کرده و در اختیار مردم قرار می‌دهیم زیرا وظیفه ما خدمت به مردم است.

انتهای پیام


10414295
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است