اجتماعی 20:41 - 01 بهمن 1396
با دستگیری شکارچی زنان پایتخت که با ضرب و شتم طعمه‌هایش، آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد و اموالشان را سرقت می‌کرد، ۲ زن دیگر که قربانی نقشه سیاه او شده بودند با مراجعه به پلیس وی را شناسایی کردند.

به گزارش همشهری، 11آذر‌ماه زنی جوان به کلانتری 147گلبرگ رفت و گفت در دام راننده پرایدی گرفتار شده است. او می‌گفت پس از اینکه به‌عنوان مسافر سوار پراید این مرد شده بود، وی ناگهان تغییر مسیر داده و با ضرب و شتم او قصد آزار و اذیتش را داشت اما زن جوان توانسته بود با پرت کردن خودش به بیرون از ماشین، نجات یابد.

با این شکایت، گروهی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران با دستور قاضی بخشوده، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی وارد عمل شدند اما بررسی‌ها نشان می‌داد خودرویی که مرد شیطان‌صفت در اختیار داشت مسروقه بوده است. تحقیقات ادامه داشت تا اینکه چند روز بعد مأموران گشت پلیس آگاهی تهران در محدوده اتابک به یک خودروی پراید که داخل کوچه‌ای توقف کرده بود، مشکوک شدند.

داخل ماشین زن جوانی با راننده درگیر شده بود و راننده به محض مشاهده خودروی پلیس پایش را روی گاز گذاشت و فرار کرد. او که دستپاچه شده بود کنترل ماشین را از دست داد و خودروی پراید در برخورد با جدول کنار خیابان متوقف و راننده 42ساله دستگیر شد.

در بررسی‌ها مشخص شد که او همان راننده تحت تعقیب است که این بار نیز زن جوانی را به‌عنوان مسافر سوار ماشین خود کرده بود تا قربانی نقشه سیاهش کند. این زن به مأموران گفت: بعد از اینکه سوار ماشین این مرد شدم تا به خانه بروم، وی به داخل کوچه پیچید و به من حمله کرد. او درحالی‌که گلویم را فشار می‌داد، به زور دست و پایم را بست و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد تا اینکه پلیس سر رسید و دستگیر شد.

با دستگیری راننده پراید مشخص شد که او از مجرمان سابقه‌دار است که بارها به اتهام جرایم مختلف ازجمله آزار و اذیت، آتش‌سوزی عمدی و سرقت اماکن در تهران، ورامین و استان اصفهان دستگیر و روانه زندان شده بود. با انتقال این مرد به اداره آگاهی، بازجویی از او آغاز شد تا اینکه در ادامه و با انتشار این خبر، 2زن دیگر نیز با مراجعه به اداره آگاهی از او شکایت کردند و گفتند که متهم آنها را نیز مورد آزار و اذیت قرار داده و اموالشان را سرقت کرده است.

یکی از آنها گفت: دهم شهریورماه در مقابل ترمینال جنوب منتظر تاکسی بودم تا به قم بروم که یک 405یا آردی مشکی رنگ مقابلم توقف کرد. این مرد (اشاره به متهم دستگیر شده) پشت فرمان نشسته بود و وانمود کرد مسافرکش است و من هم سوار شدم. او به سمت قم در حرکت بود که ناگهان تغییر مسیر داد.

زمانی‌که به وی اعتراض کردم وارد جاده‌ای فرعی شد و توقف کرد. بعد هم به من حمله کرد و آن‌قدر کتکم زد که از حال رفتم. او سپس به سمت جاده‌ای خاکی در حاشیه اتوبان حرکت کرد و در آنجا با تهدید و ضرب و شتم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. ضرباتی که به سرم وارد کرد به حدی محکم بود که بیهوش شدم.

زمانی که به هوش آمدم، هوا تاریک شده بود و من در بیایان رها شده بودم. گویا راننده تصور کرده بود که من مرده‌ام و به همین علت مرا رها کرده بود. بعد از آن حدود یک‌ماه تحت درمان بودم تا اینکه متوجه شدم وی دستگیر شده است.

به گفته سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، قاضی پرونده مجوز انتشار عکس بدون پوشش چهره متهم را صادر کرده و کسانی که در دام او گرفتار شده‌اند می‌توانند با اطمینان از اینکه نام و هویت‌شان نزد پلیس و دستگاه قضایی محفوظ خواهد ماند، با مراجعه به اداره 16پلیس آگاهی از وی شکایت کنند.


9647329
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی امیری مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران گفت: اکنون بوستان لاله هویت جدیدی در کنار تمام کارکرد‌های پیشین خود پیدا کرده و شهروندان تهرانی با نگاه جدیدی به این بوستان بزرگ می‌آیند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور گفت: افزایش چند برابری جریمه (تخلفات رانندگی) برای جلوگیری از رفتار پرریسک کسانی است که می‌خواهند با رانندگی پرخطر جان دیگران را به خطر بیاندازند چرا که افزایش جریمه برای کسانی که در مسیر قانون حرکت می‌کنند مسئله خاصی نیست
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: افزایش جریمه‌ها بسیار کار درستی است، اما افزایش جریمه به تنهایی عامل بازدارنده نیست بلکه ایجاد فرهنگ بازدارنده نقش مهم‌تری دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از حریق در کارگاه تولید سپر خودرو خبرداد و گفت: در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: شاهد اثرات مثبت ایجاد پست‌های خدمات بشر دوستانه سازمان جوانان در کاهش تصادفات نوروزی هستیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل ربایش یک دختر حدودا ۲۰ ساله در شمال شهر تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در طرح خدمات نوروزی هلال احمر قریب به ۴ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۱۸۸ نفر خدمات امدادی ارائه شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین رییس پلیس راه راهور فراجا گفت: با توجه به حجم سنگین ترافیک محور چالوس و آزادراه تهران شمال از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تردد همه وسایل نقلیه از پل زنگوله به سمت تهران یک طرفه خواهد شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با فرارسیدن شب‌های قدر پویش فرهنگی بهار قرآن، بهار ایران در فضای تبلیغات شهری پایتخت اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت: هنوز ۹۸۰ هزار خودرویی که از تهران خارج شده‌اند بازنگشته‌اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است