استانی 22:50 - 12 بهمن 1393
امشب برگزار شد
دبیر اجرایی هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج استان قزوین گفت: در این جشنواره 180 اثر از سوی 120 هنرمند بسیجی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

برپایی اختتامیه هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد اسدی امشب در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج که در سالن آمفی‌تئاتر مولانا این شهر برگزار شد اظهار کرد: با اعلام فراخوان در آبان ماه سال جاری فعالان در عرصه هنرهای تجسمی آثار خود را در سه قالب گرافیک، نقاشی و کاریکاتور به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

وی افزود: هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج استان قزوین با رشد تعداد آثار ارسالی به ویژه در دو بخش گرافیک و کاریکاتور همراه بود به طوری که 180 اثر از سوی 120 هنرمند بسیجی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و در این میان 50 درصد آثار به گرافیک، 30 درصد به کاریکاتور و 20 درصد نیز به نقاشی مربوط بود.

دبیر اجرایی هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج استان قزوین در ادامه عنوان کرد: هنر ابزاری برای ارتباط و تأثیرگذاری در بین جوامع مختلف بشری است چراکه زبان آن با نفوذی وصف ناپذیر در اذهان مردم به راحتی می‌تواند نقش بسیاری از سناریوهای موجود در عرصه‌های گوناگونی همچون سیاست را ایفا کند.

اسدی بیان کرد: هنر ارتباط تنگاتنگی با فرهنگ دارد، می‌تواند در سمت و سو دادن به روند تکاملی یک جامعه نقش موثری را داشته باشد و خلاصه اینکه تمدن هر کدام از نقاط این کره پهناور را بازگو می‌کند بنابراین لازم است با درک درستی از آن به فعالیت بپردازیم و در این میان نقش هنرمندان بسیجی بیش از همه است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از 17 هنرمند شرکت کننده در جشنواره و خانواده شهید محمدرضا نیلی هنرمند فعال در عرصه نقاشی تقدیر به عمل آمد.


5753646
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است