اجتماعی 19:04 - 29 مهر 1396
اخبار مناطق
معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران طی حکمی از سوی محمدعلی نجفی شهردار تهران رسول کشت‌پور رابه عنوان شهردار منطقه دو تهران منصوب کرد.

معارفه شهردار منطقه۲ تا بهره برداری پارک ۵هزار متری آموزش ترافیک

به گزارش خبرگزاری مهر، تودیع و معارفه شهردار منطقه۲ با حضور معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران و بهره برداری از بوستان ۵هزارمترین آموزش ترافیک از مهمترین اخبار مناطق تهران بودند.

مراسم تکریم ومعارفه شهردار منطقه ۲

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری  تهران طی حکمی از سوی  محمدعلی نجفی شهردار تهران  رسول کشت‌پور رابه عنوان شهردار منطقه دو  تهران منصوب کرد

 مراسم تکریم ومعارفه شهردار منطقه دو با حضور رباطی معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران ،  عزیز اله نظری ، رسول کشت پور شهردار منطقه دو ، جمعی از مدیران شهرداری تهران ،معاونین ومدیران و پرسنل شهرداری منطقه دو برگزار شد .

رسول کشت پور  شهردار  منطقه دودرآغاز سخنان خودگفت :  ازحسن اعتماد دکتر نجفی  شهردار محترم تهران کمال تشکر را دارم و امیدوارم بتوانم در دوره مدیریت خود در شهرداری منطقه دو براساس اهداف و سیاست شهرداری تهران حرکت نمایم .

کشت پور در ادامه گفت : برای بنده فرصت مغتنمی است که پس از چند سال در جمع همکاران سابق خود و با انگیزه خدمت دوباره حضور پیدا کنم و امیدوارم مانند گذشته و با همیاری و همگرایی مدیران ، همکاران و شورایاران بتوانیم خدمات مطلوب وشایسته ای را به شهروندان منطقه دو ارائه دهیم .

رسول کشت پور شهردار منطقه دو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره براهمیت و ارزش منابع انسانی شاغل در منطقه دو گفت : از نگاه بنده همکاران در همه سطوح تاثیر گذار و ارزشمند هستند و باید این حس تاثیر گذاری در کار برای همه وجود داشته باشد و امیدوارم با کمک همه  عزیزان بتوانیم با اثرگذاری مطلوب ، رضایت شهروندان را در جهت مدیریت صحیح منابع و هزینه ها جلب نماییم .

حسن رباطی معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران نیز در این جلسه  ضمن ابراز خرسندی از حضور دربین همکاران ومدیران منطقه دو اظهار داشت : با توجه به وضعیت شهر و بارگذاری های انجام شده در طرح تفصیلی شاهد این هستیم که در منابع ایجاد محدودیت وجود دارد و با کمبود در آمد ومنابع روبرو هستیم و شهرداری منطقه دو با داشتن نواحی نه گانه  ونگاه علمی و تخصصی جناب آقای کشت پور میتواند به سمت درآمد های پایدار حرکت نمایدو وظیفه اصلی خود در ارائه خدمات به شهروندان را به بهترین شکل ارائه دهد .

رباطی در ادامه افزود : دو بردار بنده جناب آقای نظری و کشت پور از مدیران با تجربه و با سابقه ای هستند که در سنوات گذشته همکاری و تعامل داشتیم.

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنان خود افزود : جناب آقای نظری در ابتدای شروع مدیریت شهری جدید اصرار برای برگشت به ماموریت قبلی خود در صنعت و استعفا از سمت خود را داشتند که مورد قبول قرار نگرفت و از وی خواهش کردیم تا موضوع استعفا مطرح نشود ولی اصرار ایشان برای برگشت به صنعت ما را براین داشت تا باموافقت شهردار تهران استعفای ایشان رابپذیریم ، وبرادرمان جناب آقای کشت پور که سابقه سه ده مدیریت درخشان را در کارنامه خود و در عرصه های متعدد مدیریت شهری و صنعت دارا هستند ودر آخرین مسئولیت خودر حوزه شهری شهردار همین منطقه بوده اند را بعنوان شهردار منطقه دو با حکمی از سوی شهردار محترم تهران منصوب نماییم .

حسن رباطی معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در ادامه صحبت های خود گفت : شهردار منطقه دوبا تدوین  برنامه و با مشورت شورایاران و تعامل این عزیزان تنظیم نماید تا گامی بلند و استوار را درجهت رفاه و آسایش شهروندان در فرصت پیش رو بردارند .

رباطی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت اتمام پروژه های نیمه تمام افزود : شهردار جدید منطقه دو با برنامه و تدابیر لازم تلاش خود را برای به پایان رساندن پروژه های نیمه تمام در دستور کار قرار دهد تا در آینده نزدیک این پروژه ها با حضور شهردار محترم تهران افتتاح و تقدیم شهروندان تهرانی شود .  

عزیز اله نظری نیز در این نشست با اشاره به سی ماه فعالیت وخدمت خود در منطقه دو اذعان داشت : اگر موفقیتی در مسیر خدمت به شهروندان منطقه دو در این مدت رقم خورده است بابت زحمات تمامی عزیزان در منطقه دو میباشد وبه سهم خود شاکر هستم و مفتخرم در بین عزیزانی فعالیت داشتم که جز خدمت بی منت ، صداقت و صمیمیت در مسیر خدمت به شهروندان هدف دیگری نداشتند و این سی ماه خدمت به عنوان شهردار منطقه دو را برگ زرینی در کارنامه زندگی خود میدانم .

شهردار سابق منطقه دو همچنین افزود : هر انسانی دارای خطا ها و اشتباهاتی میباشد واگر بواسطه عملکرد بنده دینی از دوستان برمن وارد است بنده را حلال کنند .

نظری با طلب دعای خیر و سربلندی برای شهردار جدید منطقه و همکاران ابراز امیدواری نمود تا مسیر پیش رو را با توفیقات روز افزون طی نمایند .

در پایان این مراسم رباطی طی حکمی رسول کشت پور را به عنوان شهردار منطقه دو منصوب کرد و برای نظری شهردار سابق منطقه دو از خداوند متعال توفیق روز افزون را خواستار شد .

 بهره برداری از پارک ۵ هزار مترمربعی آموزش ترافیک در مرکز پایتخت، به زودی

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۱ تهران از انجام مراحل پایانی احداث پارک آموزشی ترافیک در داخل بوستان «تبسم» این منطقه خبر داد.

سجاد زارع صفت با اشاره به این که عملیات احداث این پارک تخصصی از تابستان سال قبل و با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با رفتارهای ترافیکی و مقررات مربوط به عبور و مرور صحیح از معابر آغاز شده است؛ گفت: این فضا که ۵ هزار متر مربع مساحت دارد؛ درضلع جنوبی بوستان تبسم ودرمجاورت ایستگاه مترو جوادیه قرار گرفته و دسترسی مناسبی برای شهروندان محله های مرکزی وجنوبی شهرتهران دارد.

وی با بیان این که تاکنون بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای ساخت پروژه مذکور هزینه شده است؛ از پیشرفت ۹۵ درصدی ساخت این پارک آموزشی خبر داد و افزود: در حال حاضر آخرین مراحل تجهیز این فضا، از جمله خط کشی معابرآن در دست اقدام است و به زودی شاهد افتتاح پارک مذکور خواهیم بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یازده تهران اظهار داشت: پارک آموزش ترافیک مدل کوچک شده یک شهر است و دارای خیابان، ایستگاه مترو، پیاده­رو، پل هوایی، چراغ راهنما، مسیر دوچرخه سواری، ایستگاه تاکسی و اتوبوس، خودروهای برقی و ... است.

شناسایی ظرفیت محلات، مطالبه شورایاری ها از شهردار منطقه ۳

 شناسایی ظرفیت محلات در اولین جلسه دبیران شورایاری با شهردار منطقه ۳ مطرح شد.

مصطفی سلیمی، آشنایی با محلات را موضوع اولین جلسه با دبیران شورایاری نامید و گفت: این گونه دیدارها امکان شناخت دقیق تر و عمیق تری را به مدیران شهری می دهد.

شهردار منطقه ۳  با بیان اینکه ظرفیت ها، نقاط قوت و ضعف محلات ۱۲ گانه  باید شناسایی شود خاطرنشان کرد: مجموعه های "علمی،آموزشی، فرهنگی و اجتماعی" خوبی در این منطقه فعال هستند که می توانیم از ظرفیت آنها در مشارکت امور شهری استفاده کنیم.

سلیمی به حجم بالای ترافیک در این منطقه اشاره کرد و ابراز کرد: برای کاهش این حجم از ترافیک در معابر و بزرگراه ها باید برنامه ریزی مدونی طرح ریزی شود.

دبیران شورایاری در دیدار با شهردار این منطقه بازدید مستمر از محلات ۱۲ گانه، موضوعات طرح تفضیلی، حجم زیاد مدارس به خصوص در محله دروس و جلب مشارکت شهروندان را خواستار شدند.

در این دیدار درخواست ها، نقطه نظرات و دیدگاههای شورایاری ها در باب موضوعات مختلف شهری جهت برنامه ریزی متناسب با نیازهای شهروندان محلات مطرح شد.

تسریع در رفع مشکلات شهری شهروندان

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ در بازدید میدانی از محلات این منطقه، نسبت به تسریع در رفع مشکلات احصاء شده خدمات شهری و فضای سبز تاکید کرد.

 عدالت امیرزاده به شناسایی نقاط قوت و ضعف در بازدید های سطح منطقه اشاره کرد و افزود: در بحث نظافت شهر، تفکیک زباله از مبداء توسط شهروندان بسیار ضروری است ضمن اینکه برای ارزیابی آثار زیست محیطی و اقتصادی این کار باید عوامل زیادی را مورد توجه قرار داد.

وی در بازدید از نواحی یک، چهار، شش و اسکان کارگری با اشاره به موضوع آموزش و فرهنگسازی کارگران خدمات شهری گفت: اگرچه جمع‌آوری، دفع، انتقال، دفن بهداشتی و در یک کلام مدیریت پسماندهای شهری وظیفه ذاتی و اصلی شهرداری است، با این حال پرهزینه ‌ترین وظیفه مدیریت شهری نیز به شمار می ‌رود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳  آموزش را کلید طرح‌ ها و برنامه ‌های حوزه مدیریت خدمات شهری دانست و بر لزوم توجه جدی به موضوع آموزش عمومی تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه احترام به کرامت انسانی مردم وظیفه ذاتی مجموعه شهرداری است خاطرنشان کرد: چگونگی رفتار با مردم، سیاست های سازمان، تکریم ارباب رجوع، خدمات رسانی به مردم و ... سرفصل های مهم دوره های آموزشی به کارگران است.

همچنین به گفته ی انوشیروان آقابالایی رییس خدمات شهری منطقه ۳، دوره‌های آموزشی به کارگران خدمات شهری،با هدف آشنایی آنها با مسائل و ایمنی آنها در محیط کار برگزار می شود.  

وی افزود: اگر بخواهیم جامعه سالمی داشته باشیم باید نظافت و بهداشت را از شهر و کوچه‌ها آغاز کنیم و در این راستا کارکنان خدمات شهری مسئولان سلامت مردم هستند.


9490488
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران»  فرمانده مرزبانی فراجا از توقیف یک تریلی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر شیشه و هروئین توسط مرزبانان هنگ تایباد در نقطه صفر مرزی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف یک دستگاه خودرو بی‌ام‌و قاچاق و همچنین کارگاه تغلیظ سوخت قاچاق در تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از دستگیری یکی از سرکردگان تبلیغ و فروش کوکائین از طریق فضای مجازی در شهر تهران در عملیات ضربتی «گاندو» خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و تهدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کل محیط زیست استان تهران گفت: روزانه ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تن پسماند عادی در پایتخت تولید می‌شود که یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن پلاستیک است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری شهرداری تهران از احداث آرامستان‌های جدید در شرق و غرب پایتخت خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ۵ نوع پسماند در قانون مدیریت پسماند تعریف شده که پسماند‌های صنعتی، ویژه و پزشکی نیازمند انجام اقدامات مضاعفی است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» انتخاب صحیح پرستاران، بسیار حائز اهمیت است چنانکه سازمان نظام‌پرستاری و شورای ملی سالمندان نیز بر این امر تاکید دارند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دولت آمریکا با شکایت ۱۵ نفر از زندانیان سیاسی به دلیل حمایت از جنایات رژیم پهلوی به پرداخت یک میلیارد و نود و یک میلیون و هشتصد و چهل هزار دلار محکوم شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: با اجرای طرح متمرکز سازی چاپ و صدور شناسنامه، زمینه تعویض ۳۴ میلیون شناسنامه فراهم خواهد شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است