استانی 16:06 - 14 اسفند 1399
مسئول واحد ادبیات پایداری حوزه هنری استان خبر داد
ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول واحد ادبیات پایداری حوزه هنری آذربایجان‌ شرقی از تولید سه کتاب در سلسله کارگاه‌های پروژه محور تاریخ شفاهی و خاطره نگاری در تبریز خبر داد.

تولید سه کتاب در کارگاه "ادبیات پایداری" پروژه محور حوزه هنری آذربایجان‌شرقی

داود خدایی با بیان این‌که هدف از برگزاری این کارگاه‌ها شناسایی و پرورش نیروی متخصص برای تولید کتب ادبیات پایداری است، اظهار کرد: این کارگاه به صورت کارگاهی و کاملا عملیاتی در حوزه هنری آذربایجان‌شرقی در حال برگزاری است.

وی افزود: سه هنرآموز برای این دوره تخصصی و کارگاهی انتخاب و تمام مباحث تئوری و تخصصی روی پروژه‌ها، آموزش داده می‌شود.

وی گفت: در این کارگاه‌ها به هر یک از هنرآموزان تالیف خاطرات یک همسر آزاده سپرده شد تا از فاز مصاحبه تا تدوین و تنطیم خاطرات را خود محقق در کنار مدرس خود انجام داده و در پایان دوره، پروژه‌های خود را در قالب کتاب ۶۰ تا ۸۰ صفحه‌ای تحویل خواهند داد. 

خدایی هم‌چنین ادامه داد: دفتر ادبیات پایداری با اجرای این متد آموزشی تمام تلاش خود را به کار بسته تا ضمن کاربردی بودن مباحث آموزشی این کارگاه‌ها به نتیجه و خروجی قابل قبولی انجامد. 

وی تصریح کرد: هدر رفت سرمایه گذاری مادی و معنوی در این سبک آموزشی به میزان قابل توجهی کاهش یافته و کل این فعالیت هدفمند برنامه ریزی و اجرا شده است که امیدواریم در سال ۱۴۰۰ شاهد چاپ تولیدات این کارگاه باشیم.

به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، هفته آینده از حضور محمد قاسمی پور مدیر دفتر ادبیات پایداری امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری به عنوان مدرس در یکی از جلسات کارگاه حضور خواهند داشت و به صورت عملی هنرآموزان در  یک جلسه چهار ساعته به نقد و بررسی پروژه‌های خود خواهند پرداخت.

انتهای پیام


10977436
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است