ورزشی 18:29 - 12 مهر 1394
یادداشت نایب رئیس فدراسیون فوتبال برای هادی نوروزی به فارس:
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده است از دولت درخواست کرده تا برای شادی روح کاپیتان پرسپولیس، حل معضل چند ساله این تیم را در دستور کار قرار دهد.

دولت برای شادی روحِ هادی قهرمان، حل معضلات پرسپولیس را دستور کار قرار دهد

به گزارش خبرگزاری فارس محمود اسلامیان نائب رئیس فدراسیون فوتبال یادداشتی را در خصوص درگذشت هادی نوروزی کاپیتان متعصب و فقید پرسپولیس برای خبرگزاری فارس ارسال کرده است که متن آن را در زیر می‌خوانید:

«برای کاپیتان محبوب پرسپولیس»

" مهربان و آرام بودن بیشتر امری است که در ژن انسان متبلور می‌شود. تربیت در توسعه آن بسیار مؤثر است. در فضای پر التهاب و هیجانی عجیب‌ترین پدیده ورزشی، اجتماعی قرن، حفظ خویش امری بسیار مشکل و نیازمند فاکتورهای ذکر شده است. هادی عزیز در زمانی کاپیتان پرسپولیس بود که شرایط این تیم از هر دوره‌ای نگران‌کننده‌تر بود. او علاوه بر مشکلات خویش می‌بایستی یک تیم پرحاشیه را مدیریت می‌کرد. در چنین شرایطی داشتن آرامش و وقار بیانگر شخصیت والایی یک ورزشکار ملی است. خصوصیاتی که به اعتراف همگان در او متبلور بود.

خبر واقعاً‌ غیرقابل باور بود. پذیرش درگذشت قهرمانی 30 ساله که در چمن سبز برای تیم خود از جان مایه می‌گذاشت سخت بود اما تقدیر انسان هم امری واقعی و قابل درک است. چهره نگران همسر و نگاه معصومانه دو کودک خردسال هادی دل هر بیننده‌ای را به درد می‌آورد. مردم خوب پایتخت و زادگاه او نشان دادند تا چه حد قدرشناس هستند و چه خوب شخصیت این قهرمان ملی را درک می‌کردند. این قدرشناسی مرهمی بر دل خانواده عزیز و یاران او بود و امیدوارم در آینده نیز این وفای به عهد نیز ادامه داشته باشد.

هادی مثل میلیون‌ها طرفدار پرسپولیس نگران تیم خود بود، از نتایج به دست آمده و جوابگویی به مردم ناراحت بود. موضوعی که به دوستان نزدیک خود بارها بیان نموده بود.

چه به جاست برای شادی روح آن قهرمان ملی مسئولین چاره‌ای برای بلاتکلیفی این تیم بیابند. ورزش امری است که به وسیله آن با هزینه کم می‌توان اقتدار و عزت ملی را به جهانیان نشان داد. قهرمانی تیم فوتسال بانوان با حداقل هزینه، تأثیر شگرفی در سطح جهانی برجای گذاشت در حالی که رسانه‌های مخالف تمامی تلاش خود را به ترویج بی‌عدالتی در حق بانوان کشور می‌نمایند.

قهرمانی شیر زنان ایران آن هم با کیفیت بالا آبی بر آتش دشمنان کشور بود. لازم نبود چیزی گفته شود. خودبه‌خود این قهرمانی نشان داد زنان ایرانی در جامعه بزرگ کشور نقش بی‌بدیل دارند.

اجازه دهید به نگرانی و دل مشغولی هادی عزیزی بپردازم. آیا درمان بلاتکلیفی در دو تیم بزرگ پایتخت امری نشدنی است. آیا آرامش دادن به قلب میلیون‌ها هوادار پرسپولیس کار سختی است. در کشوری که نشدنی‌ترین امور با همت و غیرت و عقل به سرانجام می‌رسد تدبیر برای این امر آسان است. مهم خواستن است.  از دولت محترم تقاضامندم برای شادی روح هادی قهرمان و رضایت میلیون‌ها هوادار، حل این معضل چند ساله را در دستور کار قرار دهند. راه حل‌ها مشخص است، مهم و مهم صرف فعل خواستن است. روح این قهرمان محبوب و با اخلاق ملی شاد باد. خدای مهربان صبر به خانواده عزیز او خصوصاً پدر و مادر و همسر و فرزندان معصومش عنایت بفرماید."

محمود اسلامیان نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال،


7162613
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به نظرم شانس برد پرسپولیس نسبت به صنعت نفت روی کاغذ بیشتر است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بانوی ملی پوش اسکیت هنری گفت: رشته اسکیت هنری خیلی جای پیشرفت دارد و می‌توانیم مدال بیشتری کسب کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز (پنج شنبه) در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئال مادرید با عبور از منچسترسیتی در ضربات پنالتی، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شباب الاهلی با وجود گلزنی سعید عزت اللهی شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم پورتو موفق شد در شب گلزنی طارمی به فینال جام حذفی پرتغال صعود کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بایرن مونیخ در مجموع با برتری ۳ - ۲ راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد تا رویای حضور در فینال ومبلی ادامه داشته باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» العین امارات پس از حذف النصر عربستان، این بار سراغ الهلال رفت و در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پیروزی بزرگی کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی ما کیفیت لازم را نداشت اما با توجه به بضاعتی که داشتیم، فوتبال بازی کردیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید زمانی باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی که مربی دیگری روی نیمکت است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است