ورزشی 10:02 - 27 فروردین 1393
رجزخوانی دوباره سافت سوسیچ:
سرمربی تیم فوتبال بوسنی و هرزگوین گفت در رقابتهای جام جهانی بازی تهاجمی را در دستور کار تیم خود قرار خوادهد داد. وی همچنین گفت تیم‌های ایران و نیجریه از بوسنی بهتر نیستند.

تیم ملی فوتبال ایران بهتر از بوسنی نیست/ ما و آرژانتین صعود می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین قصد دارد همان فرمولی را پی بگیرد که منجر به صعود آنها به رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل شد. "سافت سوسیچ" گفته تیم وی در جام جهانی مقابل تیم‌های گروه بازی تهاجمی ارائه خواهد کرد.

بوسنی که در برزیل برای نخستین بار حضور در رقابتهای جام جهانی را تجربه می‌کند در رقابتهای مقدماتی جام جهانی 30 گل به ثمر رساند و سوسیچ، مهاجم پیشین تیم فوتبال یوگسلاوی، معتقد است که ارائه بازی تهاجمی بهترین راه برای رویارویی با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و ایران در گروه F است.

سرمربی تیم فوتبال بوسنی در گفتگو با سایت فوتبال این کشور اظهار داشت: ما همان گونه بازی خواهیم کرد که همیشه بازی کرده ایم. اشتباه است بخواهیم سبک بازی خود را عوض کنیم. اگرچه این را هم می دانیم که شیوه ما می تواند یک قمار تاکتیکی هم به حساب بیاید.

وی افزود: زمانی که شما بازیکنانی چون میرالم پیانیچ، زویزدان میسیموویچ، ادین ژکو و وداد ایبسویچ را در تیمتان دارید به فوتبال بی انصافی است که این استعدادها را آزاد نگذارید.

تیم فوتبال بوسنی در تاریخ 15 ژوئن (25 خرداد) در ورزشگاه ماراکانا در ریو دو ژانیرو با آرژانتین رو به رو می شود. این تیم سپس در تاریخ 21 ژوئن (31 خرداد) در کویابا با نیجریه بازی خواهد کرد و چهار روز بعد در سالوادور به مصاف ایران خواهد رفت.

بوسنی در ماه نوامبر در دیداری دوستانه با نتیجه 2 بر صفر مقابل آرژانتین شکست خورده است. سوسیچ اعتقاد دارد برنده دو دوره رقابتهای جام جهانی از شانس بالای برای صعود از گروه برخوردار است با این حال اطمینان دارد که بوسنی هم در مرحله حذفی به این تیم خواهد پیوست.

سوسیچ گفت: آرژانتین با فاصله بهترین تیم گروه است و احتمالا هم صعود می کند اما من فکر می کنم ما هم شانسی واقعگرایانه برای صعود به همراه آنها داریم چون نیجریه و ایران بهتر از ما نیستند.

سرمربی بوسنی در پایان اظهار داشت: من صادقانه اعتقاد دارم که تیم ما کیفیت رسیدن به یک هشتم را دارد و این هدف ما در رقابتهای جام جهانی است.


3493802
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است