گوناگون 22:54 - 08 آذر 1394
سرمربی باشگاه گسترش‌فولاد گفت: «کرار بازیکن خوبی است و من هم نسبت به او شناخت کافی دارم اما هنوز با باشگاه گسترش در خصوص جذب او صحبتی انجام ندادم.»

هنوز درباره جذب کرار با خودش و باشگاه صحبت نکرده ام

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، فراز کمالوند در خصوص پیشنهادش برای جذب جاسم کرار هافبک استقلال که امروز قراردادش را با این تیم فسخ کرد، در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: «هنوز چنین درخواستی را به مسئولان باشگاه ارائه نکرده‌ام و قرار است فردا جلسه‌ای را با مسئولان باشگاه برگزار کنیم که البته این جلسه در خصوص موضوع جذب کرار نخواهد بود و قرار است در مورد کلیات باشگاه گسترش‌فولاد در این جلسه بررسی‌ها و صحبت‌های لازم انجام شود.»

 

وی ادامه داد: «کرار بازیکن خوبی است و من هم نسبت به او شناخت کافی دارم اما هنوز با باشگاه گسترش در خصوص جذب او صحبتی انجام ندادم. انشاءالله اگر در روزهای آینده این صحبت‌ها جدی‌تر شود، حتما در این مورد اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.»

 

کمالوند در مورد اینکه آیا کرار برای نیم‌فصل مدنظر او قرار دارد یا خیر، گفت: «باید ابتدا با باشگاه صحبت کنم. اما اینکه او را به صورت رسمی برای پیوستن به گسترش معرفی کرده باشم، صحت ندارد.»

 

سرمربی گسترش‌ فولاد در مورد اینکه کرار گفته بود امکان همکاری با تیم کمالوند برایش مقدور نیست، گفت: «هنوز با کرار صحبت نکرده‌ام. اجازه دهید ابتدا با او صحبت کنم و سپس در این خصوص به اظهار نظر بپردازم.»

فارس

109


7447180
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است