استانی 19:05 - 02 اردیبهشت 1400
ایسنا/قزوین جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین اعلام کرد: از هفته آینده واکسیناسیون افراد بالای ۶۵ سال آغاز خواهد شد؛ اسامی آنان در سامانه وزارت بهداشت مشخص است به محض اینکه واکسن وارد استان شود از طریق پیامک و یا رسانه ملی اطلاع‌رسانی خواهد شد تا به کدام پایگاه مراجعه کنند؛ در حال حاضر نیاز نیست افراد به مکانی مراجعه کنند.

تکلیف افراد بالای ۶۵ سال قزوین برای واکسن کرونا چیست؟

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: جمعیت بالای ۶۰ سال استان حدود ۱۳۰ هزار نفر است که اسامی آنان در سامانه وزارت بهداشت مشخص است به محض اینکه واکسن وارد استان شود از طریق پیامک و یا رسانه ملی اطلاع‌رسانی خواهد شد تا به کدام پایگاه مراجعه کنند؛ در حال حاضر نیاز نیست افراد به مکانی مراجعه کنند.

وی ادامه داد: اولویت ما کادر درمان بود که تا پایان هفته واکسیناسیون آنان به اتمام خواهد رسید و از هفته آینده واکسیناسیون اولویت دوم که افراد بالای ۶۵ سال هستند آغاز خواهد شد، واکسن وارد شده به کشور در حال توزیع است و پیش‌بینی می‌کنیم واکسیناسیون گروه دوم را شاهد باشیم.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین اعلام کرد: جمعیت استان جمعیت قابل توجهی است و جمعیت افراد میانسالان درصد بالایی دارد این آمادگی را داریم تا هفته‌ای ۱۰ هزار واکسن تزریق کنیم.

حبیبی خاطرنشان کرد: در مرحله برنامه‌ریزی هستیم و کمیته واکسیناسیون استان و شهرستان‌ها فعال است و چون برنامه گسترده است به مکان‌های متعدد نیاز داریم برای همین امر سالن‌های ورزشی پیش‌بینی شده است و در این میان از سالن‌های ورزشی هلال‌احمر استفاده خواهیم کرد تا تیم‌ها ساماندهی شوند؛ پایگاه‌ها برای آمادگی است، همشهریان به آن‌ها مراجعه نکنند و منتظر اطلاع‌رسانی باشند.

انتهای پیام


11036922
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است