استانی 14:05 - 03 آبان 1393
مدیر بنیاد کودک ارومیه خبر داد
مدیر بنیاد کودک ارومیه گفت: اهتمام جدی برای توانمندسازی مددجویان زیرپوشش این مجموعه در ارومیه شکل گرفته است.

اهتمام جدی برای توانمندسازی مددجویان بنیاد کودک ارومیه

رویا چگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: اهتمام جدی برای توانمندسازی مددجویان بنیاد کودک ارومیه شکل گرفته است، تا از این رهگذر کمک موثر و بهتری به آنها ارائه دهیم، که این موضوع مورد استقبال خانواده‌ها نیز قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برای مادران مددجویان زیرپوشش کلاس‌های آموزش فنی و حرفه‌ای تدارک دیده‌ایم، ادامه داد: در مجموعه اقامتی درمانی بنیاد کودک ارومیه بخشی به عنوان کارگاه اختصاص یافته است، که مربیان ما رشته‌هایی از جمله چرم‌دوزی به مادران مددجویان آموزش می‌دهند.

چگینی با بیان اینکه مرکز اشتغال بنیاد کودک در ارومیه نیز راه‌اندازی شده است، گفت: به این ترتیب به ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای مادران اقدام می‌شود،تا به این ترتیب بستری برای توانمند و خودکفا شدن آنها فراهم شوند.

این کارشناس ارشد مدیریت در سازمان‌های مردم نهاد با اشاره به اینکه هم اکنون بانوان در زمینه چرم‌دوزی فعالیت دارند، خاطرنشان کرد:  این بانوان کیف موبایل، تبلت و پول در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون را دوخته و به بازار مصرف عرضه می‌کنند.

مدیر بنیاد کودک ارومیه از راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی بنیاد کودک در آینده نزدیک خبر داد و گفت: امکان خرید آنلاین محصولات از همه مناطق کشورمان برای اقشار مختلف مردم فراهم شده و با در پیش گرفتن این روش در فروش رساندن تولیدات مادران کمک زیادی می‌شود.

وی با اظهار به اینکه کمک به هم‌نوعان و دستگیری از طبقه کم‌برخوردار جامعه در بین مردم از ریشه‌ای عمیقی برخوردار است، ادامه داد: به طور قطع هم‌وطنان از فروشگاه اینترنتی استقبال به عمل می‌آورند چرا که عواید و درآمد ناشی از آن صرف درمان و دارو کودکان می‌شود.

مدیر بنیاد کودک ارومیه با اظهار به اینکه این مجموعه به پشتوانه خیران و مسئولان با هدف حمایت از کودکان بی‌بضاعت و بیمار تشکیل شده است، ادامه داد: تاکنون به پشتوانه مردم در زمینه‌های مختلف اعم از آموزش، تربیت و غنی‌سازی اوقات فراغت، ورزش کودکان و ... اقدامات شایسته‌ای انجام شده است.

وی با بیان اینکه خبرنامه پیامکی این مجموعه راه‌اندازی شده است، یادآوری کرد: اقشار مختلف مردم با ورود به سایت اینترنتی بنیاد کودک ارومیه می‌توانند با وارد کردن شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل خود در خبرنامه پیامکی عضو شوند.

چگینی یادآور شد: در این صورت برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف این مجموعه اعم از برگزاری مراسم خانه آرزوها و افتتاح پروژه‌های مختلف به اطلاع مردم رسانده می‌شود، تا در صورت تمایل در آئین‌های خیرخواهانه این مجموعه شرکت کنند.


5035328
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است