استانی 03:55 - 10 فروردین 1394
یزد؛
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با اشاره به افزایش آمار گردشگران در استان یزد، گفت: بیش از ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی در یزد اسکان یافتند



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛محمد مهدی شرافت گفت:  بیش از 3 هزار 200 نفر از سوی سازمان‌های خدمات‌رسان در استان یزد به منظور ارائه خدمات به مسافران نوروزی سامان دهی شده‌اند.

شرافت با بیان این مطلب که از ابتدای امسال تا به حال جمعیتی بیش از 400 هزار نفر در استان یزد اقامت داشته‌اند، گفت: آمار شکایات مردمی در مورد ارائه خدمات نسبت به زمان مشابه در سال گذشته بسیار کمتر بوده است.

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد گفت:  استقرار راهنماهای گردشگری در مکان‌های دیدنی و آثار باستانی استان به منظور ارائه اطلاعات گردشگری به مسافران نورزی از دیگر برنامه‌های این سازمان در این ایام بوده است.

شرافت برگزاری تور یزد‌گردی با هزینه بسیار کم و تورهای کویر نوردی که با استقبال فراوانی روبرو شده بود را از دیگر برنامه‌های تدوین و اجرا شده سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در استان یزد عنوان کرد.

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد تصریح کرد:  سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان یزد با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سال 1395 را سال خوش آمد به یزد دانسته و در نظر دارد با هماهنگی‌ها و اقدامات موثر در این مورد استان یزد را در ردیف چند استان اول کشور در بحث گردشگری قرار دهد.

انتهای پیام/ع


6112429
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است