سیاسی 15:27 - 17 مهر 1394
سرلشکر فیروزآبادی:
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، مقابله با کودتای آمریکایی فتنه 88 را یکی از نقاط درخشان کارنامه سردار شهید همدانی در دفاع از انقلاب اسلامی عنوان کرد.

مقابله با کودتای آمریکایی فتنه 88 از نقاط درخشان کارنامه سردار همدانی بود

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر سید حسن آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی شهادت سردار حسین همدانی در سوریه را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: شهادت سردار جبهه‌های حق علیه باطل رزمنده دلاور و با بصیرت حسین همدانی را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای، امت اسلامی و خانواده این عزیز به حق پیوسته تسلیت عرض می‌کنم. خاطره سردار سرلشکر حسین همدانی در هر برهه از زندگی‌اش سراسر درس ایستادگی و مقاومت است.

این بیانیه می‌افزاید: او که از مبارزان دوران پیروزی انقلاب اسلامی بود از پایه‌گذاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهان شجاع دوران پرشکوه دفاع مقدس به شمار می‌رود و بعد از دوره جنگ تحمیلی در سنگرهای مختلف دفاع و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرد که نمونه آن را در مقابله با کودتای آمریکایی فتنه 88 می‌توان یادآوری نمود.

سرلشکر فیروزآبادی در این بیانیه آورده است: حضور این فرمانده با بصیرت در عرصه های مقاومت منطقه در جهت مقابله با شیطان بزرگ به دشمنان مقاومت و استقلال و آزادی کشورهای منطقه در خود درس‌های فراموش‌ناشدنی فراوانی دارد. از خدای رحمان و رحیم هم‌جواری وی با شهدای کربلا و سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) را مسالت دارم.


7182571
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره ریز پرنده‌های منهدم شده در اصفهان نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با صدور پیامی از حمایت‌ها و پشتیبانی ملت ایران پس از عملیات پیروزمند «وعده صادق»، تشکر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ظهر امروز مراسم ختم پرویز داودی معاون اول دولت نهم برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی به صورت تلفنی گفتگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره «ریز پرنده» های منهدم شده در اصفهان نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره «ریز پرنده» های منهدم شده در اصفهان نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور در سال ۱۴۰۳ به ریاست سرلشکر محمد باقری و با حضور دیگر اعضا تشکیل شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آب و مواد غذایی مورد نیاز سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان توسط یک فروند هواپیمای سی-۱۳۰ نیروی هوایی ارتش از پایگاه شهید لشگری به این استان ارسال شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر ایران در ارمنستان درباره گفتگو‌های اخیر ارمنستان و جمهوری آذربایجان گفت: مقامات ارمنستان ما را در ارتباط با این گفتگو‌ها مطلع کردند و گفتند توافقاتی که صورت گرفته در چارچوب اعلامیه آلماتی است، یعنی بر اساس مرز‌های بین المللی است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است