استانی 11:32 - 08 تیر 1396
در پاسخ به مطالبه آتش‌نشانی اردبیل مطرح شد؛
اردبیل – رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: واگذاری از صفر تا ۱۰۰ ارزیابی ایمنی ساحتمان ها به آتش‌نشانی اردبیل مقدور نیست.

واگذاری ارزیابی ایمنی ساختمان‌ها به آتش‌نشانی اردبیل مقدور نیست

میر محمد سید هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به مطالبه آتش‌نشانی اردبیل جهت واگذاری ارزیابی و اعلام نظر ایمنی ساختمان‌ها به ویژه در مبحث اطفا حریق تصریح کرد: الزامات اطفا حریق از طریق نظام‌مهندسی نیز پیگیری می‌شود.

وی افزود: شاید به صورت کاربردی آتش‌نشانی تخصص بیشتری در موضوع اطفا حریق برای مجموعه خود قائل است اما ضروری است الزامات ایمنی برابر با قوانین رعایت شود؛ در صورت رعایت چارچوب قانون ما حاضر به تعامل با آتش‌نشانی هستیم.

رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تأکید کرد: این تعاملات به معنی واگذاری صفر تا ۱۰۰ بررسی کارشناسی ایمنی ساختمان‌ها نیست و هر چند در ساختمان‌های الف و ب اطفا حریق نگاه ویژه نمی‌طلبد اما در ساختمان‌های ج و بالاتر نیازمند بررسی دقیق کارشناسی است.

سید هاشمی افزود: بی‌شک نظام‌مهندسی ساختمان تمایل به استفاده از نظرات کارشناسان آتش‌نشانی دارد و حتی نظرات نظام‌مهندسی نیز به مجموعه شهرداری انعکاس می‌یابد.


9212185
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است