سیاسی 16:36 - 06 فروردین 1398
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت فعال شدن ستاد بحران همه شهرهای در معرض سیل، از دولت خواست رسیدگی به سیل‌زدگان را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهد.

عارف: دولت رسیدگی به سیل زدگان را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهد

محمدرضا عارف در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تبریک مجدد سال نو و ابراز تاسف از حوادث روزهای اخیر و سیل گرفتگی در برخی استان‌ها و شهرهای کشور گفت: فراکسیون امید مجلس از روزهای اول پیگیری‌های خود را در این رابطه آغاز کرد. در همان روزهای اول من با مسئولین استان گلستان تماس‌های مختلفی داشتم .

امروز هم فراکسیون امید جلسه ای فوق العاده برای بررسی موضوع برگزار کرد که نهایتا دو کمیته بحران در فراکسیون امید تشکیل شد؛ یک کمیته بحران برای کل کشور و دیگری کمیته بحران برای تهران تا مجمع نمایندگان تهران در همکاری با مسئولین ذی‌ربط پیگیری های لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به تماس خود با رئیس ستاد بحران کشور، اضافه کرد: توصیه ما این است که ستاد بحران همه استانها و شهرستانهایی که در معرض سیل هستند کاملا  فعال شوند تا انشاءالله با هماهنگی‌های خوبی که بین دستگاه‌های امدادی صورت می‌گیرد به مردم خدمات مناسبی ارائه دهیم و هماهنگی بیشتری برای ارائه خدمات به آسیب دیدگان ایجاد شود.

این نماینده مجلس ضمن تسلیت به هموطنانی که عزیزانشان را در سیل شهرهای مختلف از دست دادند، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود اسکان و تامین مایحتاج مردم و ارائه خدمات به آسیب دیدگان در اولویت کار همه دستگاهها باشد. مردم هم به هشدارها توجه کنند، از نزدیک شدن به مسیل ها پرهیز کنند و اطمینان داشته باشند که این هشدارها از سر خیرخواهی و دلسوزی صورت می‌گیرد.

رئیس فراکسیون امید مجلس ضمن قدردانی از کمک های مردمی به آسیب دیدگان در سیل اخیر برخی شهرها، اضافه کرد: انتظار می رود مسئولین هم حضور جدی در مناطق سیل زده داشته باشند. ضروری است وزرا و استانداران و فرمانداران فعال باشند و هرجایی که نیاز است حضور فیزیکی داشته باشند یا اینکه پیگیر مسائل باشند. مهمترین مسئله در حال حاضر این است که همه مسئولین  رسیدگی به سیل زدگان را در اولویت فعالیت خود قرار دهند.

انتهای پیام


10087515
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» احمد وحیدی وزیر کشور درباره قانون مقابله با تحریم کالاهای صهیونیستی توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ اکرمی نیا گفت: کشور‌های اسلامی بدانند که اگر اسرائیل قدرت پیدا کند به هیچ کشوری برای رسیدن به اهداف خود رحم نخواهد کرد و این مهم را سران کشور‌های اسلامی درک نمی‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله خاتمی گفت: مقاومت هم اکنون پیروز میدان است و بنابر بشارت قرآن آینده هم برای مقاومت است، اما مردم بدانند قصه روز قدس امسال قصه‌ی دیگری است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کنعانی گفت: حمله رژیم اسرائیل به حلب نقض آشکار قوانین و مقررات بین‌المللی و تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دریادار تنگسیری گفت: شناور‌های بسیج مردمی نیروی دریایی سپاه و شناور‌های مردمی کشور‌های محور جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس به صورت سراسری رژه می‌روند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین راهبرد‌ها و اهداف جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است و بی‌شک با تمام قدرت نیز ادامه خواهد داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» زمانیان گفت: مسائل مختلف اقتصادی، اجتماعی و امنیتی زمانی در کشور حل می‌شود که امید در میان مردم وجود داشته باشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ابوالفتح گفت: ترامپ و بایدن نسبت به سال ۲۰۲۴ میلادی بسیاری از طرفداران خود را از دست داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از نیروی دریایی پاکستان برای نجات هشت ماهیگیر ایرانی قدردانی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه معتقد گفت: بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، رشد اقتصادی ۶.۷ دهم درصدی در ۹ ماه اول سال ۱۴۰۲ تحقق یافته است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است