استانی 17:08 - 05 خرداد 1398

احداث خانه جوان شهرستان مهرستان در دستور کار قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز نخستین جلسه ستاد ساماندهی امورجوانان با موضوع طرح اوقات فراغت تابستانی جوانان و با حضور فرماندار و اعضای این کار گروه در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان مهرستان برگزار شد.

عبدالصمد ناظری سرپرست اداره ورزش و جوانان مهرستان در این جلسه اظهار داشت: ما باید امسال نگاه و نگرشی متفاوت‌تر نسبت به موضوع اوقات فراغت نسبت به سال‌های پیشین داشته باشیم و برای تحقق این مهم نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها هستیم.

وی افزود: غنی سازی اوقات فراغت بستر شکوفایی جامعه را فراهم می‌کند و از اهمیت خاصی برخوردار است.

ناظری بیان داشت: کلیه پایگاه‌های ورزشی شهرستان مهرستان اعم از شهری و روستایی به صورت رایگان در اختیار جوانان قرار خواهد گرفت.



سرپرست اداره ورزش و جوانان مهرستان گفت: همچنین مکانی جهت احداث خانه جوان در نظر گرفته شده که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.



گفتنی است، در پایان این جلسه هرکدام از اعضای حاضر با ارائه نقطه نظرات خود راهکارهایی در بحث ایجاد زمینه مناسب و بستر سازی مطلوب اوقات فراغت جوانان را مطرح کردند.


10137124
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است