استانی 01:44 - 13 خرداد 1399
ایسنا/سیستان و بلوچستان بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: بسیاری از خانوارهای ساکن روستائی و عشایری با مشکلات فراوانی در حوزه تامین آب شرب مواجه اند.

بخشدار مرکزی خاش: روستائیان با مشکلات تامین آب شرب مواجه اند

عیدمحمد قلندرزهی در گفت و گو با ایسنا افزود: هم اینک گزارش کم آبی و بی آبی افزون بر ۱۰۰ روستای بخش مرکزی خاش را از سوی شوراها و دهیاران دریافت کرده ایم که این امر از وضعیت دشوار تامین آب شرب مردم روستائی حکایت دارد. 

وی اظهار داشت: برای حل مشکلات این حوزه به نگاهی ملی نیاز داریم و باید اعتبارات کلانی به بخش آب تزریق شود تا در فصل گرمای تابستان بخش بزرگی از مشکلات مردم روستائی و عشایری رفع گردد.

قلندرزهی بیان کرد: افزون بر 80 درصد از مردم روستائی در بخش مرکزی خاش با مشکلات کم آبی و بی آبی دست و پنجه نرم می کنند و در بسیاری از روستا ها در فاصله زمانی 40 و 50 روزه آبرسانی به صورت سیار و با تانکر انجام می شود که با توجه به فرسودگی ناوگان حمل و نقل و نبود امکانات خودرویی بایستی برای حل این معضل هر چه سریعتر چاره اندیشی شود.

وی گفت: در مباحث دیگر نیز مشکلاتی وجود که امیدواریم با نگاه بلند دولت و حمایت های استانداری سیستان و بلوچستان شاهد ارائه خدمات شایسته به مردم باشیم.

انتهای پیام


10557026
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است