فرهنگی‌هنری 10:28 - 06 اردیبهشت 1394
دومین روز برگزاری بخش بین‌الملل سی و سومین جشنواره فیلم فجر با نمایش فیلم‌هایی از سه بخش رقابتی جلوه گاه شرق، سینمای سعادت و هنروتجربه و بخش‌های غیررقابتی کار خود را دنبال می‌کنند.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، فیلم‌های سینمایی«چاقی»، «روز مبادا»، «نزدیکتر» و «قول» در بخش پانورامای سینمای ایران امروز در سالن ۱ پردیس سینمایی ملت نمایش داده می‌شود. 


«جان سودا»، «نورجمعه» در بخش جلوه‌گاه شرق و «خواب زمستانی» در بخش سینمای هنروتجربه در سالن ۲ پردیس سینمایی ملت نمایش داده می‌شود. 


نمایش فیلم «ساختار کریستال» از مجموعه فیلم‌های کارگاهی، فیلم کوتاه «جای دیگر»، نمایش چند فیلم‌ کوتاه در بخش میزگردهای بین‌المللی، اکران «زرافه» در بخش خارج از مسابقه برنامه‌ سالن ۳ پردیس ملت در روز دوم برگزاری بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر است. 


همچنین فیلم‌های سینمایی «وندال» در بخش نمایش‌های ویژه، «بدون مرز» و «رئیس کارخانه» نیز در بخش سینماسعادت در سالن ۴ پردیس ملت به نمایش درمی‌آید. 


فیلم‌های سینمایی «اهل پرواز»، «سه برادر»، «ملاقات با شاعر جوان»، «تالار جیمی»، در بخش‌های سینمای‌سعادت، فرانچسکو رزی، سینمای هنروتجربه در سالن شهرقصه پردیس سینمایی آزادی روی پرده می‌رود. «وندال»، «بدون مرز»، «زرافه»، «۳۶۰ درجه» نیز عناوین فیلم‌هایی است که در سالن شهرهنر این پردیس سینمایی به نمایش درمی‌آید. 


همچنین فیلم‌های سینمایی «در دنیای تو ساعت چند است»، «سنگ‌هایی در جیبم»، «عالم هپروت» و «نفس معصوم» در سالن شهرهفتم مجموعه پردیس آزادی اکران می‌شود.


خانه هنرمندان ایران در دومین روز برگزاری بخش بین‌المللی جشنواره فیلم فجر به نمایش دو فیلم از بخش رنگین کمان فجر، یک فیلم از بخش سینماحقیقت و مجموعه فیلم‌های کوتاه و مستند کارگاهی عباس کیارستمی(ساخته شده در کلمبیا و اسپانیا) می‌پردازد. 


فیلم سینمایی «سنگ‌هایی در جیبم» از بخش نمایش‌های ویژه از ساعت ۱۵، آثار هنرجویان کیارستمی در بخش فیلم‌های کوتاه و مستند از ساعت ۱۷، مستند «ملاقات» از بخش سینمای حقیقت از ساعت ۱۹ و «نبات» از بخش جلوه‌گاه شرق از ساعت ۲۱ در خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آیند.


موزه سینما نیز با نمایش فیلم‌های سینمایی «دست‌ها روی شهر» ساخته فرانچسکو رزی که در بخش مرور آثار که در سال ۱۹۶۳ شیرطلایی جشنواره ونیز را دریافت کرده‌است، «عالم هپروت» اثر نژانگ میائویان ، «قبل از طلوع خورشید» به کارگردانی مراد اروغلو و «سالوو» ساخته فابو گراساسونیا و آنتونیو پیاتزا در دومین روز برگزاری بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر به کار خود ادامه می‌دهد. این فیلم‌ها از سینمای ایتالیا، چین، ترکیه و فرانسه در این دوره از جشنواره حضور دارند و به ترتیب در سانس‌های ۱۵، ۱۷، ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ روی پرده می‌روند.


بخش بین‌المللی سی و سومین جشنواره فیلم فجر در اولین تجربه برگزاری مستقل خود از ۵ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار می‌شود. 




انتهای پیام/

6263041
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک فعال و پژوهشگر حوزه رسانه با اشاره به اهمیت سواد رسانه در دنیای مدرن و همین طور، روش‌های راستی‌آزمایی اخبار توضیحاتی داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بکتاشیان گفت: من نتوانستم آنچه ایده‌آلم در تصویر است، در متن پیاده کنم. هنوز مشکلم بر سر جزئیات متن «مشاور» است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رسانه ملی برنامه و سریال‌های مختلفی را برای ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ تدارک دید که می‌توانید آمار بازدید آن‌ها را مشاهده کنید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جلد هشتم مجموعه کتاب «طعم شیرین خدا» با عنوان «لال باید بشوم از تو اگر دم نزنم» با استناد به آیات قرآن به معرفی خدا می‌پردازد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شاعر و داور مسابقه سرزمین شعر گفت: سرزمین شعر برنامه‌ای است که در ادامه جشنواره بین‌المللی شعر فجر تعریف شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی، برنامه اجرای آثار این جشنواره را اعلام کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پیامبر اکرم (ص) در حدیثی به حضرت علی (ع) فرمودند: یا اباالحسن! به درستی که خدای تعالی قبر تو و فرزندان تو را بقعه‌هایی از بقعه‌های بهشت قرار داده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نمایشگاه بنا‌های تاریخی ایران به مناسبت روز جهانی بنا‌های تاریخی در عمارت مسعودیه گشایش یافت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی گفت: سندتحول، میثاق‌نامه دوره مدیریتی جدید است و با قاطعیت دنبال خواهد شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران»  تولید و رونق تاریخ شفاهی در دهه اخیر، اتفاق مبارکی است که باید آن را با فال نیک گرفت و از آن استقبال کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است