گوناگون 11:06 - 31 اردیبهشت 1397
با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد بانک ملی و شرکت داده ورزی سداد صورت گرفت
با حضور مدیرعامل و معاونت فناوری بانک ملی ایران در شرکت داده‌ورزی سداد رویکردها و برنامه‌های عملیاتی و توسعه‌ای سال جاری این شرکت ارائه و اولویت‌بندی شد.

اولویت‌بندی رویکردها و برنامه‌های سداد

به گزارش سرویس بازار ایسنا، در این جلسه که با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد بانک ملی ایران و شرکت داده ورزی سداد برگزار شد، حمیدرضا مختاریان مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد در آغاز جلسه به ارائه رویکردها و برنامه‌های کلان سازمان متناسب با اتمسفر تکنولوژیکی جهان پرداخت. 

مختاریان با اشاره به ظهور انقلاب صنعتی چهارم، خاستگاه‌ها، مفاهیم و تکنولوژی‌های آن را برشمرد و به بررسی تحلیلی تحولات بانکی و بانکداری نسل سوم پرداخت و قابلیت‌های دیجیتال متمایز را نقطه تمرکز بانک‌ها در این دوره دانست.  

مدیرعامل سداد ضمن ترسیم افق‌های حرکت این شرکت از بازسازماندهی چارت سازمانی در راستای تحقق اهداف سازمان خبر داد.

مختاریان توسعه سرمایه انسانی مبتنی بر مدل RESPECT و برنامه‌ریزی چابک با پیاده‌سازی تکنیک OKR را از ملزومات مهم پیشرفت سازمان دانست.

در ادامه معاون عملیات و معاون نرم‌افزار سداد برنامه سال۹۷ شرکت را طی گزارشی ارائه کردند.

محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن تایید رویکردها و اهداف عملیاتی سداد، اولویت‌های عملیاتی بانک ملی را تبیین کرد.

وی تمایز و خلاقیت را از عوامل ضروری رقابت در بازار دانست و از تغییرات به‌وجود آمده در سداد ابراز خرسندی کرد.

در بخش دیگری از این جلسه مسعود خاتونی عضو هیات‌مدیره و معاون فناوری بانک ملی ایران از اراده راسخ فناوری اطلاعات بانک ملی ایران در پیشبرد اهداف و اولویت‌های تبیینی خبر داد و پیوند، همدلی و حمایت مدیران ارشد بانک ملی از سداد در مقطع کنونی را مثال‌زدنی و تکرار ناشدنی دانست.

در ادامه مدیرعامل بانک ملی و همراهان در جلسه برنامه‌ریزی انتشار (release plan)  تیم محصول " بام " که متشکل از پرسنل تمام بخش‌های مرتبط با محصول "بام" است حاضر شدند و در جریان روند برنامه‌ریزی و تخصیص وظایف پروژه بام قرار گرفتند.

حسین‌زاده ضمن استقبال از روش برنامه‌ریزی به‌کارگرفته شده آن را چابک، اثر بخش و مبتنی بر خرد جمعی و به‌دور از بوروکراسی‌های متدوال اداری دانست و از تیم " بام" و رویکردهای نوین برنامه‌ریزی آن تقدیر کرد.

انتهای پیام


9785545
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است