سیاسی 18:34 - 09 مهر 1393
تهران-ایرنا- روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه ای از اقدام مشارکت جویانه فیلمسازان کشورمان در حمایت از مذاکرات هسته ای تقدیرو تشکر کرد.

به گزارش ایرنا از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امورخارجه، در این اطلاعیه آمده است : در شرایطی که اقدامات متعدد و گسترده ای بطور پیوسته از سوی محافل تندرو و رادیکال وابسته و نزدیک به ر‍ژیم صهیونیستی برای تخریب فضای مذاکرات هسته ای و ترغیب و تشویق عدم حصول نتیجه در مذاکرات جاری هسته ای بعمل می آید؛ حرکت ملی مشارکت جویانه و مسئولانه هنرمندان ایرانی که در سطح جهان شناخته شده می باشند؛ فارغ از مباحث سیاسی داخلی و برخی نقدها و اختلاف نظرهای موجود در چهارچوب یک حرکت دیپلماسی عمومی برای انتشار نیت و قصد جمهوری اسلامی ایران در انجام مذاکرات و دستیابی به نتایج روشن و منطبق با منافع ملی در این مذاکرات بمنظور تنویر افکار عمومی خارجی گامی ارزشمند و تاثیر گذار می باشد .



در ادامه این اطلاعیه آمده است: درحالی که رژیم صهیونیستی و سایر محافل همسو با این رژیم در نقاط مختلف جهان همزمان با آغازدور جدید مذاکرات هسته ای از سال گذشته اقدامات تخریبی چند وجهی و فضاسازی منفی در حوزه های مختلف را برای اختلال ، توقف و به شکست انجامیدن مذاکرات ایران و گروه 1+5 هدف قرار داده و روزبه روز نیز بر شدت فعالیتشان افزوده می شود.



وزارت خارجه در این اطلاعیه آورده است: در چنین وضعیتی گام مشارکت جویانه و همراهی صمیمانه فیلمسازان کشورمان در حمایت از مذاکرات هسته ای و حصول نتایج منطبق با منافع و اهداف کشوردر این مذاکرات خصوصا متعاقب اظهارات ضدایرانی اخیر نخست وزیر این رژیم در مجمع عمومی سازمان ملل متحد؛ تلاشی درخور توجه است که طیف وسیعی از اقشار در خارج از کشور بویژه در حوزه های سینما ، هنر و رسانه را مخاطب خود قرار داده است و این حرکت در کنار همه فعالیتهای مستمر رسانه ها ؛ تلاش ورزشکاران ؛ نقش شخصیتهای علمی و فرهنگی ؛ فعالیت سازمان های مردم نهاد و بسیاری از اقشار کشورمان به یقین به فضاسازی مثبت به نفع کشورمان کمک می کند. وزارت امور خارجه با استفاده از این فرصت از ابراز علاقه؛اعلام حمایت و آمادگی همه اقشار مختلف کشور برای بکارگیری مساعی ایشان درهرگونه کمک به اعتلای نام و جایگاه جمهوری اسلامی ایران،پشتیبانی از فعالیت دستگاه دیپلماسی وروند مذاکرات هسته ای و حصول توافق منطبق با مواضع قاطع مسولان عالی نظام و خواسته های روشن و صریح جمهوری اسلامی ایران در این مذاکرات تشکر و قدردانی می کند.



سیام**1058**1856

انتهای پیام /*


4851902
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان در گفتگو با وزیر خارجه ژاپن که کشورش ریاست دوره‌ای گروه ۷ را بر عهده دارد، گفت که ایران از این گروه انتظار تلاش برای ایجاد آتش‌بس در غزه را دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیسی در پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های آسیایی قیرقیزستان را به ملت شریف ایران و به ویژه جامعه ورزشی تبریک گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی بر ضرورت تبیین اهمیت موضوع عفاف و حجاب در کنار الزام به رعایت قانون تاکید کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی به مناسبت فرارسیدن بیست و نهم فروردین ماه، «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی» پیامی صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دولت اصلاحات گفت: عملیات پهپادی و موشکی ایران علیه اسرائیل با لحاظ همه جوانب امر در چارچوب مقررات روشن و مناسبات قانونی بین‌المللی صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان از همتای اندونزی خود برای سفر به تهران دعوت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیسی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران را گواه شکست و استیصال این رژیم دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را تسلیت گفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است