استانی 18:27 - 10 فروردین 1394
با کمک جمعی از خیرین
به همت جمعی از خیرین و افراد نیکوکار 10 واحد مسکونی برای اقامت محرومان در مشگین‌شهر احداث و به بهره‌برداری رسید.

10 واحد مسکونی خیری در مشگین‌شهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز و به همت بنیاد خیریه پاپی که جمعی از خیرین خارج از کشور در آن حضور دارند، در مشگین‌شهر برگزار شد علاوه بر افتتاح 10 واحد مسکونی در یکی از روستاهای ارشق مشگین‌شهر پروژه آبرسانی و ساخت منبع ذخیره آب نیز در این روستا به بهره‌برداری رسید.

به گفته علی کاظمی‌نیا رابط ایرانی خیرین بنیاد پاپی این مجموعه‌ها با کمک جمعی از خیرین خارج از کشور در مددرسانی به محرومان در دورترین روستاهای استان اردبیل اجرایی و عملیاتی شده و ساکنان 10 خانوار از مزایای آن استفاده می‌کنند.

وی گفت: در مجموع خیرین بیش از 2 میلیارد تومان در این روستا سرمایه‌گذاری می‌کنند به طوری که اکثر این واحدهای مسکونی مربوط به بافندگان محروم و مستضعف فرض در روستاهاست که خیرین سعی کرده‌اند به شکل آبرومند این مجموعه‌ها را احداث کرده و در اختیار آنها قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، واحدهای احداثی در این روستا خانه‌های زیبا با الهام از شرایط زیست‌محیطی هستند که سعی شده در ساخت آنها از موادی متناسب با شرایط اقلیمی منطقه و قابل بازیافت استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خیرین بنیاد پاپی چند سالی است که ساخت پروژه‌های عام‌المنفعه و خانه برای محرومان را در مناطق محروم و زلزله‌زده آذربایجان آغاز کرده‌اند که این فعالیت‌ها همچنان در حال توسعه و گسترش است.


6115563
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است