استانی 20:06 - 01 اردیبهشت 1397
نماینده آذربایجان شرقی در شورای عالی استان ها:
تبریز - نماینده آذربایجان شرقی در شورای عالی استان ها گفت: طبق مصوبه اخیر شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی تمامی شوراها، شهرداری ها و دهیاری ها ملزم به استفاده از کالای ایرانی شده اند.

شهرداری ها و دهیاریهای استان ملزم به استفاده ازکالای ایرانی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم داداشلو عصر امروز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه شورائیان برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی همت و تلاش وافری دارد، اظهار کرد: شوراهای اسلامی و شهر و روستا و شهرداران می بایست خود را ملزم به استفاده از کالای ایرانی کنند این امر ضمن آن که نوعی فرهنگ سازی بوده بلکه می تواند در جامعه الگویی برای سایرین باشد.

وی افزود: ایجاد بسترهای لازم و زیرساخت های مناسب برای ارتقاء کیفیت کالای ایرانی در جهت تحقق شعار " حمایت از کالای ایرانی " یک واقعیت است در حالی که تولیدکنندگان با افزایش کالای ایرانی مردم را تشویق به خرید می کنند که این در نوع خود بهترین حمایت از کالای ایرانی محسوب می شود.

نماینده آذربایجان شرقی در شورای عالی استان ها بابیان اینکه کفش تبریز به برند جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه صنعت کفش تبریز بیش از 70 سال قدمت دارد و کیفیت و مرغوبیتی که کفش تبریز داشته توانسته این صنعت را به برند جهانی تبدیل سازد و اکنون کفش تبریز به صورت مستقیم و غیر مستقین به 120 کشور جهان صادر می شود.

داداشلو در ادامه با ذکر این که حضور مستمر کفش تبریز در بازارهای جهانی مستلزم حمایت همه جانبه است یادآور شد: در این میان وزارت صنعت، معدن و تجارت با حمایت مادی و فنی بایستی شرایطی ایجاد تا تولیدکنندگان کفش که مشابه خارجی دارد توان رقابت را افزایش داده و وزارت امور خارجه با رایزنی امکان حضور کفش تبریز را در سایر بازار کشورها را فراهم سازد.

وی ابراز داشت: حمایت و صادرات کفش تبریز که به برند جهانی تبدیل شده در واقع حرکت در مسیر تحقق شعار " حمایت از کالای ایرانی " بوده و اما مسئولان می بایست شرایطی را به وجود آورد تا تولیدکنندگان کفش تبریز بدون هیچ دغدغه ای در صدد بهبود کیفیت باشند.

نماینده آذربایجان شرقی در شورای عالی استان ها خاطرنشان کرد: طبق مصوبه اخیر شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی تمامی شوراها، شهرداری ها و دهیاری ها ملزم به استفاده از کالای ایرانی شده اند و در صورتی که کالای مورد نیاز مشابه داخلی نداشت آن وقت از کالای خارجی استفاده نمایند.


9753123
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است