استانی 22:26 - 23 مرداد 1397

اختتامیه طرح «لشکر فرشتگان» در رشت برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه طرح «لشکر فرشتگان» سه شنبه با حضور مهمانان خارجی، کشوری و استانی در سالن همایش های اداره کل مخابرات استان گیلان برگزار شد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در این همایش با اشاره به اهمیت و جایگاه شهدای مقاومت، اظهار کرد: خط مقاومت خط پیروزی بوده و به وعده خداوند مقاومت پیروزی میدان است.

 ناصر ابوشریف مسامحه با دشمنان سبب می شود که نتوانیم در برابر آنها ایستادگی کنیم، افزود: محور مقاومت، ایستادگی و مبارزه با ظلم و ستم را از رهبران واقعی خود می آموزد.

وی در ادامه به نقش و جایگاه زنان در مقاومت اسلامی فلسطینیان اشاره کرد و گفت: نخستین تجمع ضد اسرائیلی در فلسطین اشغالی توسط بانوان انجام شد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ حدود ۴۰۰ زن شهید شدند، خاطرنشان کرد: به وعده الهی همه این ایستادگی ها به پیروزی در برابر رژیم صهیونیستی ختم می شود.

اشاعه سبک زندگی اسلامی دغدغه شهید حسین پور

در ادامه این مراسم مادر شهید مدافع حرم «مرتضی حسین پور» با اشاره به این شهادت در راه خدا افتخاری بس بزرگ است که نصیب خانواده های شهدا می شود، اظهار کرد: تربیت فرزندانی که از جان خود برای دفاع از اسلام و وطن از دست می دهند برای خانواده های آنها به ویژه مادرانشان افتخار محسوب می شود.

رفیع خواه با بیان اینکه یکی از بزرگترین آرزوهای فرزندش شهادت بود، افزود: خدا را شاکرم که او به بزرگترین آرزوی خود دست یافت و به سعادت دنیا و آخرت رسید.

وی با اشاره به اینکه فرزند شهیدش در طول زندگی خود دوست نداشت که کسی او را بشناسد، گفت: تا زمان شهادتش در گمنامی بود.

به گفته مادر شهید حسین پور اشاعه سبک زندگی اسلامی یکی از اهداف او در زمان حیاتش بود.

ولایت مداری توصیه شهید حدادیان

مادر شهید «محمدحسین حدادیان» نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه شهادت برای افرادی که طالب آن هستند دست یافتنی است، اظهار کرد: محمد حسین همیشه طالب شهادت بود که به آن رسید.

تاجیک با اشاره به اینکه ولایت مداری یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی محمد حسین بود، افزود: او در وصیت نامه خود نیز به این موضوع و رعایت آن توصیه و تأکید کرده است.

وی با بیان اینکه فرزندش با وجود سن کم از بصیرت بالای برخوردار بود، تصریح کرد: با وجود همین بصیرت بود که به موقع وارد میدان شده و از کشورش دفاع کرد.


9874125
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است