فرهنگی‌هنری 13:53 - 26 آذر 1393
فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» در اولین نمایش خود در نوزدهمین جشنواره کرالای هند با استقبال مخاطبان این جشنواره روبرو شد.

استقبال از «شیار ۱۴۳» در جشنواره کرالای هند/ تماشاگران روی زمین نشستند

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، فیلم سینمایی «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار در ادامه حضور بین المللی خود عصر روز گذشته 25 آذرماه در نخستین نمایش خود در نوزدهمین جشنواره کرالای هند با استقبال مخاطبان حاضر در این جشنواره مواجه شد.

علیرضا شاهرخی نماینده اداره کل تامین برنامه و رسانه بین الملل سیما که عهده‌دار پخش بین‌الملل فیلم «شیار 143» نیز هست درباره کم و کیف نمایش این فیلم سینمایی گفت: نخستین نمایش فیلم «شیار 143» مورد استقبال مخاطب جشنواره کرالای هند قرار گرفت.

وی افزود: یکی از نکات مهم برای مخاطبان جشنواره کرالای هند این ست که کجای سالن بنشینند اما استقبال از این فیلم به قدری بود که برخی ترجیح دادند برای این که فیلم را از دست ندهند روی زمین بنشینند.

شاهرخی با اشاره به برگزاری نشست خبری فیلم «شیار 143» در این جشنواره گفت: صبح امروز نشست خبری فیلم در سالن همایش جشنواره برگزار شد. در این نشست مباحث کلی سینمای ایران چون حضور زنان در سینما و سینمای اجتماعی ایران مطرح و در ادامه سئوالات تخصصی درباره فیلم از نرگس آبیار پرسیده شد.

پخش کننده بین المللی «شیار 143» در پایان عنوان کرد: نوبت دوم نمایش فیلم سینمایی «شیار 143» امروز و آخرین نمایش این فیلم فردا ساعت 18:30 خواهد بود.

جشنواره کرالا هند از تاریخ 21 تا 29  آذرماه برگزار می‌شود و فیلم سینمایی «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار در این رویداد سینمایی حضور دارد.

این جشنواره در تریواندروم مرکز ایالت کرالا در کشور هند برگزار می‌شود و از جمله رویدادهای مهم فرهنگی این کشور به شمار می‌آید و به نمایش تولیدات سینمایی آسیا، آفریقا، و آمریکای لاتین اختصاص دارد.

 


5436712
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه «بازار هنری ایران» از امسال برگزار می‌شود، گفت: دولت در حوزه فرهنگ و هنر خود را حامی بخش خصوصی و مردمی می‌داند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش لیستی از بهترین فیلم‌های انیمیشنی ۲۰۲۳ گردآوری شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حضرت علی علیه‌السلام در حدیثی به منتظران امام زمان (عج) فرموده‌اند که در انتظار فرج باشید و از رحمت خداوند متعال نا‌امید نشوید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» پنجشنبه شب با موضوع جنگ رسانه‌ای در هنگامه نبرد غزه، روی آنتن رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کلینت ایستوود فیلمبرداری «هیئت منصفه شماره ۲» را به پایان رساند که گفته شده آخرین فیلم او در مقام کارگردان است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «هیس، هیچی نیس!» با نگاهی طنز به رویداد‌های تاریخی جهان به عنوان نخستین محصول مرکز نوجوان سوره، اول اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک نماینده مجلس گفت: سفرای ایران می‌توانند بر اساس ذائقه، فرهنگ و نیاز کشور‌های محل ماموریت خود، از ترجمه کتاب‌های ایرانی حمایت کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سال ۲۰۲۳ با مجموعه‌ای از داستان‌های وحشتناک که تماشاگران را در تاریکی سینما به لرزه درآورد، سالی ترسناک برای علاقه‌مندان به ژانر وحشت بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری تلویزیون گفت: ما با موشک‌های بالستیک، کروز و پهپاد هیمنه رژیم صهیونیستی را مچاله کردیم. اسرائیل حمله ایران را باور نمی‌کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهیه‌کننده برنامه «خط رو خط» گفت: در مجموعه «خط رو خط» به موضوعات اجتماعی در جامعه شهری می‌پردازیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است