استانی 12:59 - 09 آبان 1393
بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان:
بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تاکید بر اینکه بسکتبال عشق مردم گرگان است، گفت: ترکیب امسال تیم بسبار خوب است و بهترین نتایج را کسب می‌کنیم.

امسال بهترین نتایج را کسب می‌کنیم / عشق مردم گرگان بسکتبال است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، کاوه نورافزا که در سال 1391 به همراه تیم بسکتبال شهرداری گرگان در جایگاه چهارم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور ایستاد، ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت:  در سال 1391 در زمانی که در تیم شهرداری گرگان بازی می‌کردم هواداران همیشه من را شرمنده می‌کردند و خاطرات خوبی را از گرگان دارم.

وی ادامه داد: مردم گرگان عاشق بسکتبالند چون بسکتبال را می‌فهمند و امسال هم با تمام وجود تلاش خواهیم کرد که این تماشاگران خوشحال باشند و در پایان بازی با رضایت سالن را ترک کنند.

بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: امسال ترکیب تیم بسیار خوب است و همیشه تیم‌های دیگر برای بازی در گرگان یک ترس و استرس فراوانی داشته و دارند و امسال با این ترکیب مطمئن هستم که بهترین نتایج را کسب خواهیم کرد.

نورافزا در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص دو مرحله‌ای شدن بازی‌های امسال افزود: به هر حال تصمیمی است که گرفته شده اما به نظر من شیوه برگزاری مسابقات سال‌های گذشته بهتر بود.

«مجتبی» اضافه شود تیم کامل می‌شود

وی در خصوص حضور یا عدم حضور بازیکنان خارجی در لیگ برتر نیز گفت: وجود بازیکن خارجی می‌تواند به کیفیت بازی‌ها و سطح کیفی بازیکنان کمک کند.

نورافزا تاکید کرد: همیشه انتقال تجربه و یادگیری به همه کمک کرده و بازیکنان خارجی در صورتی که کیفیتی بهتر از بازیکنان داخلی داشته باشند می‌توانند در این راستا به بسکتبال ایران کمک کنند و به نظر من اگر قرار است بازیکن خارجی هم در لیگ برتر بسکتبال ایران بازی کند باید بازیکن توانمند و با تکنیکی باشد.

بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص ترکیب بازیکنانی که به تیم اضافه شده‌اند، تصریح کرد: امسال ترکیب خوبی در تیم حاضر هستند و پیوند بازیکنان با تجربه و جوان می‌تواند یک تیم خوبی را در لیگ به نمایش بگذارد.

نورافزا در پایان با بیان اینکه حضور «مجتبی بنی‌عقیل» می‌توانست کمک زیادی به تیم شهرداری کند، ابراز کرد: دوست داشتم مجتبی بنی‌عقیل نیز امسال در کنار تیم بود و اگر این اتفاق بیفتد ترکیب بازیکنان امسال تیم بسیار کامل می‌شود و می‌توان چشم‌انداز خوبی را برای پایان لیگ تصور کرد.


5082342
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است