سیاسی 14:36 - 09 شهریور 1393
حاجی دلیگانی در نطق میان دستور:
نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس با اشاره به پیروزی مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این پیروزی در شرایطی به دست آمد که جریان رسانه‌ای استکبار و صهیونیست تلاش فراوان کردند تا صدای مردم غزه به جایی نرسد ولی بحمدالله، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با یک عملیات عظیم رسانه‌ای توانست جریان یکسویه تبلیغات غربی صهیونیستی را برهم زده و با اطلاع رسانی به موقع ، دقیق و ایجاد حساسیتهای لازم در داخل و کشورهای منطقه و جهان ،جنبش ضد صهیونیستی را رقم بزند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس در نطق میان دستور خود در جلسه علنی چهارشنبه (پنجم شهریور ماه) ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها وآغاز دهه کرامت و روز دختر اظهار داشت: یاد شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهدا راگرامی داشته و هفته دولت رابه دولتمردان عزیز اسلامی‌مان تبریک وتهنیت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: تاکید می‌نمایم همانطوری که مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای فرمودند؛ همه باید به دولت کمک کنیم که دولت بتواند درجهت اصلاح امور اقتصادی ومعیشت مردم که امروزه از امور مهم و ضروری و دغدغه‌های مردم عزیزمان است اقدامات عاجل بعمل بیاورد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات تصریح کرد: خصوصا مسائل مربوط به جوانان در ۳ موضوع؛ ازدواج، که امید است با تصویب نهایی طرح اعطای وام قدم کوچکی در جهت رفع مشکل آنها برداشته شود، دوم در خصوص اشتغال جوانان که دولت بتواند موضوع رکود را برطرف و در خصوص اعطای تسهیلات خصوصا وام خود اشتغالی از طریق صندوق مهر امام رضا (ع) اقداماتی را به انجام برساند و سوم موضوع مسکن که امید است دولت سریعتر طرح قابل انجام برای رفع مشکل مسکن جوانان را اعلام و اقدامات اجرایی آن را شروع کند.



حاجی‌دلیگانی در بخش دیگری از نطق خود اظهار داشت: از معاون برنامه‌ریزی ونظارت راهبردی ریاست جمهوری می‌خواهم هیاتی را به حوزه انتخابیه اینجانب اعزام و وضعیت نگران کننده مدارس در شهرها و روستاها را ببینند و چاره اندیشی کنند، اگر همین وضعیت اعتباراتی که از اعتبارات استانی بنا هست استفاده شود؛ اعلام می‌کنم که تا یکصد سال آینده مدارس تخریبی دو شهرستان حوزه انتخابیه اینجانب قابلیت باز سازی نخواهد داشت. همچنین از ایشان انتظار داریم در خصوص صدور مجوز
۲۱۵ مترو شاهین شهر و اختصاص بودجه برای تکمیل مطالعات متروی شهرهای شهرستان برخوارو شهر گز اقدام کند.



نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس در ادامه به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و اظهار داشت: از وزیر آموزش وپرورش انتظار است که نسبت به تکمیل استخر نیمه کاره فرهنگ واقع در دستگرد اقدام نماید.



وی ضمن تشکر از سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: انتظار است این سازمان در خصوص افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان برخوار به مرکزیت دولت آباد که مورد انتظار جدی مردم منطقه است اقدام عاجل را بعمل بیاورد.



عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس همچنین خطاب به دولت بیان داشت: از ستاد هدفمندی یارانه‌ها می‌خواهم نسبت به رفع اشکالات پرداخت نقدی یارانه‌ها به فوریت اقدام و نگرانی خانواده‌های ضعیف و مستضعف را برطرف کند.



این نماینده مجلس نهم خطاب به وزیر نیرو ادامه داد: ازوزیر نیرو انتظار دارم امسال را در خصوص تخصیص آب در خود استان اصفهان و بین حق اشتراکی‌ها و دیگر حقابه داران در دو شهرستان برخوار و شاهین‌شهر و میمه اقدام کرده و همچنین نسبت به تهاتر پساب تصفیه خانه‌های فاضلاب برای تکمیل فاضلاب شهرهای کمشچه ، حبیب آباد ، شاپور آباد ، علی آباد ملاعلی ،امامزاده نرمی ،لودریچه ، کربکند ، دولت آباد ، محسن آباد ،سین ،دستگرد ، خورزوق، گز ، گرگاب ، میمه ، وزوان و رفع حادثه‌خیزی شبکه فاضلاب شاهین‌شهر  و همچنین در خصوص رفع کمبود آب شرب شاپور آباد ، امام زاده نرمی ، محسن آباد ، سین ، گز و محله گلدیس شاهین شهر اقدام عاجل بعمل آورد.



 وی افزود: از وزیر ورزش انتظار دارم نسبت به تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه کاره شهرهای خورزوق ، دلیگان ، اسلام آباد ، دستگرد ، زیاد آباد ، اذان ، کربکند ، دولت آباد ،شاهین شهر ، محسن آباد ،میمه ، وزوان ، جهاد آباد، مورچه خورت ، ونداده ، حسن رباط ، موته وعلی آباد ملاعلی اقدام عاجل را بعمل بیاورد .



نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس با بیان اینکه از سرپرست وزارت علوم در خصوص تصویب نهایی آموزشکده کشاورزی حبیب آباد انتظار ویژه دارم ، گفت: همچنین از وزیر بهداشت و درمان می‌خواهم نسبت به راه‌اندازی پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس لایبید، حسن رباط، لوشاب و موته اقدام کند و همچنین شبانه روزی نمودن درمانگاه خورزوق همراه با داروخانه برای ۲۵ هزار نفر جمعیت خورزوق مورد انتظار است .



حاجی دلیگانی در بخش دیگری از نطق خود با اشاره به پیروزی غزه مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت: بالاخره ایستادگی و مقاومت مردم غزه نتیجه داد، لذا به مقام معظم رهبری ،ملت غزه و فلسطین و همچنین ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

وی تصریح کرد: این پیروزی در شرایطی به دست آمد که جریان رسانه‌ای استکبار و صهیونیست تلاش فراوان کردند تا صدای مردم غزه به جایی نرسد ولی بحمدالله، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با یک عملیات عظیم رسانه‌ای توانست جریان یکسویه تبلیغات غربی صهیونیستی را برهم زده و با اطلاع رسانی به موقع ، دقیق و ایجاد حساسیتهای لازم در داخل و کشورهای منطقه و جهان ،جنبش ضد صهیونیستی را رقم بزند که در نتیجه حداقل در ۴۰ کشور جهان تظاهرات مردمی به نفع مردم مقاوم غزه و فلسطین رقم زده شد، از این جهت از صدا و سیما تشکر می کنم.



 این نماینده مجلس نهم در پایان اظهار داشت: در خصوص مساله آب و حوضه آبریز در منطقه هم انتظار داریم از همه استانهای چهار محال و بختیاری ، خوزستان ، کرمان ،یزد و اصفهان که با مذاکره بر اساس منطق و کار کارشناسی و رعایت عدالت و نیازهای منطقه بتوانیم با تفاهم نیازهای مردم منطقه را برطرف کنیم که این شایسته مردم شهید پرور این استانهاست که همواره در شرایط سخت یار و یاور همدیگر خصوصاً در دوران دفاع مقدس بوده‌اند.



انتهای پیام/


4610006
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: عبور دادن موشک‌ها و پهپاد‌ها از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی کار بسیار خارق‌العاده‌ای بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق استان اصفهان و هدف قرار گرفتن چند ریزپرنده ناشناس خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق استان اصفهان خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در استان اصفهان خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اجرای حکم بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم توسط دولت سالانه بیش از صد میلیارد دلار درآمد برای کشور دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدار‌های دیپلماتیک خود در نیویورک، روز پنجشنبه با ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار رمضان شریف انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی را کذب دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: رژیم اسرائیل باید وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی بیشتر علیه منافع ایران دست بردارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است