بین‌الملل 14:41 - 09 آذر 1394
رهبر جریان صدر عراق تاکید کرد که تصمیم رژیم صهیونیستی برای افتتاح یک دفتر نمایندگی دیپلماتیک در ابوظبی، نخستین گام امارات برای عادی سازی روابط با این رژیم است.

مقتدی صدر: افتتاح دفتر نمایندگی اسرائیل در ابوظبی، گام نخست برای عادی سازی روابط است

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل ازپایگاه خبری اصوات العراق، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق درباره موضع خود نسبت به تصمیم تل‌آویو برای دایر کردن دفتر نمایندگی دیپلماتیک در آژانس بین‌المللی انرژی‌های تجدید‌پذیر در ابوظبی و سفر اخیر مدیرکل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به امارات برای بررسی این مساله گفت: این نخستین گام امارات برای عادی سازی روابط با اسرائیل است.

وی گفت: امارات از طریق توافق با الازهر برای دایر کردن شاخه‌ای برای این موسسه تلاش می‌کند تا بر جنایت افتتاح دفتر نمایندگی در امارات سرپوش بگذارد.

وی خطاب به امارات گفت: همکاری با آمریکا علیه مردم مظلوم کافی نبود که امروز وضع به جایی ختم شده که به عادی سازی روابط با اسرائیل می‌پردازید؟

صدر از الازهر خواست تا از دایرکردن شاخه‌ای برای خود در مکانی که نمایندگی اسرائیل در آن قرار دارد خودداری کند وگرنه این اقدام به معنای دوستی الازهر با اسرائیل است.

روز جمعه برخی مقامات رژیم صهیونیستی از قصد این رژیم برای افتتاح یک دفتر نمایندگی دیپلماتیک در ابوظبی خبر دادند.

وزارت خارجه امارات نیز در واکنش به این خبر گفته بود که توافق میان آژانس بین المللی انرژی های تجدید و اسرائیل به معنای تغییر در موضع یا روابط ابوظبی با تل آویو نیست.

انتهای پیام


7450139
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش صهیونیستی بطور ناگهانی از سمت خود استعفا داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» تعدادی از دانش آموزان پایتخت آمریکا به دلیل مخالفت مدیر خود با برگزاری مراسم حمایت از فلسطین، از او شکایت کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرد وعده‌های اوکراین برای استفاده نکردن از تسلیحات آمریکایی علیه روسیه مضحک است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان، سیاست‌های دوگانه آمریکا در منطقه و جنایات اسرائیل علیه فلسطینیان را چالش بزرگ برای دیپلماسی اسلام‌آباد دانست و افزود: تهران و پکن شرکای معتمد ما در منطقه هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام دولت نجات ملی یمن مورد حمایت انصارالله بامداد پنجشنبه گفت: آمریکا و انگلیس از مقابله با حملات ارتش یمن ناتوان هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های گذشته دانشگاه‌های متعددی در آمریکا اردوگاه‌هایی برای آگاهی‌رسانی و تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی برگزار کردند که علل گوناگونی دارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ورود بی سرو صدای ۱۰۰ سرباز به همراه سامانه‌های دفاع هوایی به نیامی، پایتخت نیجر، جدیدترین متحد مسکو در ساحل، ناقوس مرگ حضور نیرو‌های آمریکایی در کشوری بود که از سال ۲۰۱۳ در این کشور غرب آفریقا مستقر هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا و ژاپن درباره عدم استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا را در نشست شورای امنیت سازمان ملل وتو کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه الجزیره قطر بامداد پنجشنبه از حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مشاور امنیت ملی کاخ سفید، ارسال موشک‌های دوربرد موسوم به (ATACMS) به اوکراین را تایید کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است