استانی 18:39 - 03 مهر 1399
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد
ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به قرار گرفتن ۹ شهر در وضعیت قرمز کرونا، در استان خوزستان وضعیت هشدار اعلام کرد.

افزایش شهرهای قرمز خوزستان / اعلام وضعیت هشدار

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان امروز (۳ مهرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه با توجه به روند فزاینده شیوع کرونا و مطابق آخرین بررسی وضعیت مخاطره شیوع ویروس کرونا در خوزستان، ۹ شهر استان شامل شهرهای اهواز، امیدیه، آغاجاری، بهبهان، آبادان، شوشتر، باغملک، خرمشهر و ایذه در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: شهرهای مسجدسلیمان، رامهرمز، دزفول، شادگان و لالی نیز در وضعیت نارنجی با تعریف پرخطر قرار گرفته‌اند و سایر شهرستان‌های استان خوزستان نیز در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار دارند.

ابول‌نژادیان بیان کرد: با توجه به روند افزایشی و نگران‌کننده شیوع کرونا، در استان خوزستان وضعیت هشدار صریح اعلام می‌کنیم.

وی افزود: متاسفانه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به حد پایینی رسیده و گویا ترس مردم از کرونا ریخته است، این درحالی است که میزان انتقال بین فردی کرونا با توجه به جهش‌های ژنتیکی، به حد بسیار بالاتری نسبت به گذشته رسیده و قدرت آلوده‌سازی آن به ویژه میان اعضای یک خانواده افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از مردم می‌خواهیم همانند روزهای نخست به رعایت موارد بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک توجه داشته باشند، در هیچ تجمعی شرکت نکنند و به خصوص سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای جز به ضرورت از خانه خارج نشوند.

انتهای پیام


10732413
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است