گوناگون 15:50 - 26 آبان 1397
تا چند سال پیش کمتر کسی اسمی از این دستگاه شنیده بود، اما با بیشتر شدن تمرکز بر همه‌ی جنبه‌های فیلم‌ها و دیگر برنامه‌های تلویزیونی، توجه به کیفیت صدا هم دوچندان شد. اگر به مشاهده فیلم‌های سینمایی که با صدای دالبی تولید شده‌اند رفته باشید، به گوشه‌ای از اهمیت بالای صدا بر کیفیت فیلم پی خواهید برد. به همین دلیل شرکت‌های پیشگام در تولید محصولات صوتی و تصویری، به فکر طراحی محصولی جهت فراهم کردن کیفیت بالایی از صدا در محیط خانه افتادند که نتیجه مدت‌ها تلاش و سعی و خطا، به ساندبارهای امروزی رسید.

چرا خرید ساندبار امروزه فراگیر شده است؟

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی زنبیل، امروزه ساندبار ها اگر تنوعی بیش تر از تلویزیون ها نداشته باشند، کمتر از آن ها هم ندارند. به همین خاطر است که خرید یک ساندبار، در حد خرید یک تلویزیون نیاز به دقت و اطلاعات کامل دارد. لازم است بدانید که بعضی از امکاناتی که در مدل هایی از ساندبار ها وجود دارند فقط منجر به افزایش قیمت آن محصول می شوند و برای افرادی که واقعا به صورت تخصصی به مقوله صدا اهمیت می دهند هم چندان کاربردی ندارند. در این گزارش که توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی زنبیل تهیه شده، سعی داریم شما را با مزایای ساندبار ها و امکانات کاربردی آن ها آشنا کنیم.

قبل از خواندن هر چیزی درباره مزایای ساندبار و امکانات کاربردی در آن، ابتدا باید بدانیم که اساسا صرف هزینه برای خرید این محصول تا چه میزان لازم است. در انتها اگر به این نتیجه رسیدیم که نیاز به آن داریم، آن وقت به امکانات ضروری این دستگاه می پردازیم.

اگر شما عادت به دیدن فیلم در تلویزیون دارید و واقعا وقت منظمی را به دیدن فیلم‌های روز اختصاص می‌دهید، حتما خرید ساندبار برای شما لذت‌بخش خواهد بود. این دستگاه نه تنها با پخش صدای بسیار با کیفیت، حس فیلم را به شما منتقل می‌کند، بلکه به دلیل اختلاف بالای قیمت آن با دستگاه سینمای خانگی، گزینه‌ای جذاب به نظر می‌آید.

اما ساندبارها چه مزایایی دارند؟

1.استفاده راحت

اولین مزیت این دستگاه سادگی آن است. ساندبار ها به سادگی و در زمان کوتاهی به تلویزیون وصل می‌شوند. به علاوه این دستگاه‌ها قابلیت اتصال بی‌سیم به مدل‌هایی از تلویزیون را دارند که استفاده از آن‌ها را راحت‌تر می‌کند. ساندبارها دارای درگاه‌های متنوعی از جمله جک 3.5 میلی متری صدا، بولوتوث و وای فای هستند که امکان پخش آهنگ را از موبایل و دیگر دستگاه‌های شما را فراهم می‌کند. در کنار این مزایا، می‌توان به فضای کم مورد نیاز ساندبارها اشاره کرد که برخلاف سینما خانگی که به دلیل نیاز به فضای زیاد به خاطر تعداد بالای بلندگو افراد را ناچار به تغییر چیدمان وسایل منزل می‌کند، با حداقل فضای ممکن حس فیلم‌ها را به شما منتقل می‌کند. در نهایت برای این که کمتر به زحمت بیافتید، همه ساندبارها دارای ریموت کنترل هستند.

2.ایجاد صدای سه بعدی

به دلیل این که ساندبارها دارای چندین بلندگو هستند که در اطراف شما قرار می‌گیرند و می‌توانند مستقل از هم دیگر صدا تولید کنند، یک میدان سه بعدی صدا در اطراف شما ایجاد می‌کنند که منجر به ملموس‌تر شدن صحنه‌ها می‌شود. همچنین برای افزایش کیفیت صدا ساندبار، توصیه می‌شود بلندگوها را در فاصله‌های نزدیک نسبت به تلویزیون قرار داده و بلندگوی مرکزی دقیقا زیر تلویزیون نصب شود تا به هماهنگی صدا و تصویر کمک کند.

3.کیفیت صدای مناسب

کیفیت صدای ساندبارها به شدت وابسته به وجود یا عدم وجود تکنولوژی صدای فراگیر یا Surround در آن‌ها است. این تکنولوژی با افزایش همزمان قدرت صدا و توانایی دستگاه در پوشش کامل جهات افقی و عمودی، امکان شنیده شدن صدایی با کیفیت و واضح را در محدوده وسیع ایجاد می کند. البته عامل مهم دیگری که در کنار صدای فراگیر می‌تواند بر کیفیت صدایی که به گوش می‌رسد اثرگذار باشد، چیدمان دقیق و مطابق استاندارد بلندگوها است. با دقت به روش پیشنهادی چیدمان بلندگوها که متناسب با طراحی آن‌ها در کاتالوگ دستگاه توضیح داده شده است، می‌توانید بازده کیفی ساندبار را به اندازه قابل توجهی افزایش دهید.

 در کل می‌توان گفت ساندبارها بلندگوهایی هستند که صدای با کیفیت را برای افرادی که فضای کافی برای استفاده از سیستم های صوتی بزرگ ندارند و در عین حال دارای محدودیت بودجه هستند فراهم می کند. با خرید اینترنتی انواع برندهای ساندبارها مانند ساندبار سامسونگ و ساندبار ال جی از فروشگاه اینترنتی زنبیل و دریافت گارانتی اصلی، تجربه لذت‌بخشی از تماشای فیلم های هیجان‌انگیز را لمس کنید. برای مشاهده قیمت ساندبار می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل ، علاوه بر خرید محصولات با قیمت مناسب، می‌توانید از خدمات بسیاری از جمله ۱۰ روز گارانتی خرید، تحویل فوری کالاها در کمتر از ۳ ساعت و همچنین خدمتی تحت عنوان چتر حمایتی که جهت آرامش خاطر شما در نظر گرفته شده بهره‌مند گردید.



انتهای پیام


9975639
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است