استانی 12:24 - 10 آبان 1393
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: 637 واحد صنعتی آذربایجان غربی از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

بهره‌مندی 637 واحد صنعتی از گاز طبیعی در آذربایجان غربی

منصور صادقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: 637 واحد صنعتی آذربایجان غربی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی به تعداد مجتمع‌های مسکونی بهره‌مند از گاز طبیعی استان اشاره کرد و افزود: از آغاز امسال تاکنون 95 مجتمع مسکونی در آذربایجان غربی از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی تصریح کرد: تعداد صنایعی که به طور کامل از گاز طبیعی بهره‌مند و در حال استفاده هستند 240 واحد گزارش شده است.

صادقیان به تعداد جایگاه‌های CNG که در حال عقد قرارداد بوده اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 114 جایگاه CNG در مرحله عقد قرارداد بوده که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: با تلاش مسئولان شرکت گاز آذربایجان غربی تعداد جایگاه‌های CNG تزریق گاز شده استان به 110 واحد رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی با بیان اینکه برنامه‌ریزی در راستای افزایش تعداد جایگاه‌های استان نیز صورت گرفته است، افزود: تعداد سه جایگاه CNG نیز در استان در حال اجراست.

صادقیان تصریح کرد: تعداد نیروگاه‌های گازرسانی شده در آذربایجان غربی سه واحد بوده که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش برای افزایش گازرسانی به این واحدها ادامه دارد.

وی به بهره‌مندی تعداد بیشتر شهرک‌های صنعتی از گاز طبیعی اشاره کرد و گفت: تعداد شهرک‌های صنعتی بهره‌مند از گاز آذربایجان غربی 20 واحد است.

گفتنی است، تعداد صنایع سیمان بهره‌مند از گاز طبیعی استان چهار مورد، تعداد کارخانه قند در استان که از گاز بهره‌مند بوده نیز چهار مورد و تعداد صنایع پتروشیمی بهره‌مند از گاز 2 مورد اعلام شده است.


5089175
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است