استانی 08:04 - 05 اسفند 1398
دادستان کرمانشاه:
ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از برخورد جدی با احتکارکنندگان ماسک و مواد ضدعفونی کننده در کرمانشاه خبر داد.

با احتکارکنندگان ماسک و موادضدعفونی کننده برخورد جدی می‌کنیم

محمدحسین صادقی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به مشاهده مواردی از مبتلایان به کروناویروس در کشور، اظهار کرد: در این راستا، به منظور پیشگیری از انتقال این بیماری بین مردم نیاز است برخی اقلام بهداشتی به اندازه کافی در داروخانه‌ها موجود باشد.

وی تصریح کرد: با این وجود گزارشاتی مبنی بر کمبود برخی اقلام بهداشتی مانند ماسک، ژل بهداشتی و دستکش در سطح داروخانه‌های کرمانشاه داشته‌ایم.

دادستان کرمانشاه بر انجام نظارت‌های دقیق بر فرآیند توزیع و قیمت‌ این اقلام در سطح داروخانه‌های شهر تاکید کرد و گفت: برای تشدید این نظارت‌ها، گشت مشترکی با حضور نمایندگانی از علوم پزشکی، تعزیرات و دادسرا تشکیل شده و به بازدید از کلیه انبارهای دارویی و بهداشتی استان خواهند پرداخت.

صادقی افزود: نتیجه اقدامات در خصوص هرگونه احتکار، گرانفروشی و سایر موارد به همراه مستندات باید سریعا به دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان اعلام شود.

 وی در ادامه اظهار کرد: اقدامات لازم برای تأمین امکانات بهداشتی در راستای پیشگیری از انتقال این بیماری باید در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی استان باشد.

انتهای پیام


10410198
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است