استانی 21:07 - 11 اسفند 1395
مدیرکل امور اقتصادی اردبیل:
اردبیل- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: طی سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری در اردبیل روند رو به رشدی را طی کرده است.

روند سرمایه‌گذاری در اردبیل رو به رشد است

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم مظفری عصر چهارشنبه در جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در اردبیل تصریح کرد: مقوله سرمایه‌گذاری در استان طی سال‌های اخیر فرهنگ‌سازی شده و دستگاه‌های اجرایی به مراتب بیشتر از گذشته از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنند.

وی افزود: با تأکید مسئولان استان به سرمایه‌گذاری در سال‌های گذشته روند سرمایه‌گذاری نیز بهبود یافته و موجب شده سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی متعددی به استان مراجعه داشته باشند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تأکید کرد: به منظور تسهیل روند سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاران مرکز خدمات سرمایه‌گذاری تشکیل شده و در جلسات هفتگی خود موانع و مشکلات سرمایه‌گذاری را بررسی می‌کند.

مظفری تأکید کرد: در این جلسات مشکلات سرمایه‌گذاری‌ها بررسی می‌شود و با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی تلاش بر این است تا موانع سرمایه‌گذاری مرتفع شود.

وی با بیان اینکه مرکز خدمات به منزله پنجره واحد سرمایه‌گذاری عمل می‌کند، ادامه داد: در عین حال پتانسیل‌ها و زمینه‌های سرمایه‌گذاری استان نیز مطالعه شده و در اختیار سرمایه‌گذاران علاقه‌مند قرار می‌گیرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان به ضرورت تداوم حمایت از سرمایه‌گذاران در ادارات اشاره کرد و گفت: لازم است تمامی ادارات به این امر اهتمام داشته باشند.


8876297
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است