استانی 22:38 - 09 اسفند 1393
استاندار خراسان رضوی مطرح کرد
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه گزارش پروژه‌های مصوب سفر هیئت دولت باید آخر اسفندماه امسال به دست دولت برسد، گفت: برای پایش بازار ادارات توجه ویژه را در آخر سال داشته باشند تا کالا با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب به دست مردم برسد.

ارسال گزارش پروژه‌های مصوب سفر هیئت دولت در پایان اسفند/لزوم توجه ویژه ادارات برای پایش بازار آخر سال

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا رشیدیان امشب در جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی اظهار داشت: از تلاش‌ها و اقدامات ادارات در یک ساله گذشته باید تشکر شود و امیدواریم در کنار هم کمبود‌ها را برای سال آینده برطرف سازیم.

وی افزود: امسال که سال پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی بوده است باید ادارات در پایان سال گزارشات خود را در زمینه پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی ارائه کنند و برای سال آینده جدی در این موضوع برنامه‌ریزی کنند.

رشیدیان عنوان کرد: ادارات باید به بخش استقبال از زائران توجه ویژه داشته باشند و مصوبات را برای اسکان و استقبال از زائران به درستی اجرا کنند همچنین باید در مجموع اقدامات استقبال از نوروز فرهنگ فاطمی مدنظر قرار گیرد و دستگاه‌ها در کنار برگزاری باشکوه عید نوروز به ایام فاطمی توجه کنند.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: باید همدلی و همکاری در روز نیکوکاری به خوبی از طرف ادارات ترویج پیدا کند و این موضوع در سال آینده ادامه‌دار و با اهمیت باشد لذا جامعه ما نیاز به همدلی دارد.

رشیدیان در ارتباط با حضور مقام معظم رهبری در آغاز سال نو در حرم مطهر رضوی خاطرنشان کرد: در شروع سال سخنرانی مقام معظم رهبری است و باید تمام دستگاه‌های مربوطه برنامه‌ریزی صحیح را در این زمینه داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به حوادث چهارشنبه سوری اظهار کرد: در برگزاری چهارشنبه آخر سال موارد بیگانه‌ای وارد فرهنگ اصیل ایرانی ما شده لذا باید برای کاهش حوادث در این حوزه فرهنگ‌سازی صورت گیرد و عوامل بیگانه‌ای که بی دلیل وارد این فرهنگ شده، حذف شود.

وی با تأکید بر نظارت ادارات بر کنترل قیمت آخر سال اظهار داشت: برای پایش بازار باید ادارات توجه ویژه را در آخر سال داشته باشند تا کالا با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب به دست مردم برسد.

رشیدیان با بیان اینکه گزارش پروژه‌های مصوب سفر هیئت دولت باید آخر اسفندماه امسال به دست دولت برسد، بیان کرد: آخر اسفند امسال باید پیشرفت پروژه‌های مصوب هیئت دولت در قالب گزارش به دولت ارائه شود و سخنگوی دولت در پایان سال از روند پیشرفت پروژه‌ها و نحوه عملکرد آن بازدید می‌کنند.

استاندار خراسان رضوی ضمن تأکید بر پرداخت به موقع اعتبارات کارمندان و پیمانکاران توسط ادارات استان خاطرنشان کرد: باید تمام مد‌یران دستگاه‌ها در روند پیشرفت تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کرده و برای افزایش درآمدهای عمومی کشور و از بین بردن وابستگی به نفت تلاش کنند لذا این امر نیازمند توجه به اهداف و برنامه‌ریزی صحیح ادارات است.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: 22 بهمن امسال بسیار باشکوه بود و باید از تمام ادارات برای برگزاری این راهپیمایی با شکوه تشکر کرد، همچنین جشنواره فیلم فجر به خوبی در استان برگزار شد.

رشیدیان ادامه داد: معاون وزیر قول برگزاری جشنواره‌ای دینی با محوریت مشهد را دادند و برای شهریور سال آینده این جشنواره در سطح ملی انجام می‌شود که این امر اقدام موثری می‌تواند باشد برای سال 2017 که مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام می‌شود.


5944911
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است