استانی 14:45 - 02 آبان 1399
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان:
ایسنا/کردستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از تقویت ناوگان امدادی و تجهیزات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

ناوگان امدادی به جمعیت هلال احمر کردستان اختصاص یافت

 جلالی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تجهیزات امدادی قابل توجهی از سوی سازمان امداد و نجات به جمعیت هلال احمر استان برای مقابله با حوادث اختصاص یافته است.

وی با قدردانی از رئیس جمعیت هلال احمر و رئیس سازمان امداد و نجات در راستای اختصاص این تجهیزات به هلال احمر استان کردستان افزود: هم اکنون جمعیت استان کردستان در وضعیت بسیار مطلوبی از تجهیزات برای مقابله با حوادث احتمالی قرار دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان بیان کرد: توسعه امکانات و تجهیزات جمعیت هلال احمر استان کردستان در راستای خدمت به مردم طی چند سال اخیر در دستور کار قرار گرفته بود که با پیگیری های فراوان و حمایت جمعیت مرکز قدم های بسیار خوبی برداشته شد و ما در حال حاضر آمادگی کامل را برای مقابله با حوادث احتمالی داریم.

جلالی ارزش ریالی تجهیزات امدادی اختصاص یافته به جمعیت هلال احمر استان را ۱۶ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: این خودرو ها مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات تخصصی امداد و نجات روز دنیاست و نجاتگران و امدادگران آموزش‌ دیده استان کاملاً با آن آشنا هستند و توانایی استفاده از آن را در عملیات‌ها دارند.

وی همچنین از اختصاص یک فروند بالگرد به جمعیت هلال احمر استان کردستان و استقرار آن در آشیانه هلال احمر درطی روزهای آینده خبر داد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از حمایت استاندار و معاونت عمرانی استان کردستان در راستای تحویل بالگرد به جمعیت هلال احمر استان تشکرو قدردانی کرد.

 جلالی در پایان یادآور شد: هموطنان در صورت بروز هرگونه حادثه ای می توانند با شماره ملی ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن از خدمات این جمعیت بهره مند شوند.

انتهای پیام


10776827
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است