ورزشی 07:16 - 24 بهمن 1394
در این گزارش به بررسی علت موفقیت نسبی تیم فوتبال استقلال اهواز با سرمربی‌گری سیاوش بختیاری‌زاده می‌پردازیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سیاوش بختیاری‌زاده سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز با وجود مهره‌های بسیار جوان و کم‌تجربه‌ای که دارد توانست در مقابل استقلال تهران صدرنشین و ملوان بندرانزلی با تجربه دو تساوی ارزشمند به دست بیاورد.

 

اتفاقی که شگفتی همگان را به همراه داشت. تیم فوتبال استقلال اهواز در هشت هفته نخست رقابت‌های لیگ پانزدهم توانسته بود 6 امتیاز کسب کند اما به دلیل نتایج ضعیف بختیاری‌زاده سرمربی آبی‌ها اخراج شد.

 

پس از بختیاری‌زاده علی حنطه سرمربی استقلال اهواز شد. اما حنطه هم نتوانست کار خاصی در این تیم انجام دهد وی در هفت دیداری که سرمربی بود تنها یک امتیاز کسب کرد نتیجه‌گیری ضعیف حنطه باعث شد که وی اخراج شود  و سیاوش بختیاری‌زاده دوباره روی نیمکت این تیم قعرنشین شود.

 

با بازگشت بختیاری‌زاده اوضاع کمی بهتر شد و استقلال اهواز توانست دو امتیاز در بازی آخر کسب کند. این طور که به نظرمی‌رسد بازیکنان اهوازی با سیاوش بختیاری‌زاده راحت‌تر از هر کس دیگری ارتباط بر قرار می‌کنند و شاید  تنها راه نجات استقلال اهواز از قعر جدول سیاوش بختیاری‌زاده است.

 

**بختیاری‌زاده: به دلالان باج نمی‌دهم!

 

بختیاری‌زاده در این‌باره در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دو  عامل اصلی مشکلات باشگاه استقلال اهواز و قعرنشینی این تیم در لیگ پانزدهم شخصی به نام م.ج است. وی که یکی از دلالان بزرگ فوتبال است با حضورش در این باشگاه مشکلات فراوان برای محمد ملکی مالک باشگاه به وجود آورده است اما من  به وی باج ندادم و اجازه ندادم در کارها و تصمیماتم دخالت  کند.

 

وی درباره ارتباط خویش با بازیکنان استقلال اهواز و عامل موفقیتم در استقلال توجه به جوانان مستعد بومی است و موفقیت نسبی به همراه آنها گفت: مردم خوزستان می دانند  که چقدر  بازیکنان بومی ما مستعد هستند  کاری که من  کردم این است که به آنها میدان دادم آنها هم کاری کردند که در بازی مقابل استقلال تهران در آستانه کسب سه امتیاز بازی بودیم اگر به این بازیکنان توجه شود آنها می‌توانند حضور مؤ‌ثری در تیم ملی داشته باشند و به فو تبال کشور کمک کنند.

 

** خوزستان ظرفیت بیش از سه تیم را دارد

 

بختیاری‌زاده همچنین معتقد است که سه تیم برای خوزستان کم است. وی در این باره ادامه داد: به عقیده من نه تنها سه تیم برای فوتبال خوزستان زیاد نیست بلکه کم هم هست. بازی‌های این چند  هفته پیش گویای صحبت‌های من هست.

 

باید منتظر ماند و دید آیا آمار خوب بختیاری‌زاده در دو هفته اخیر ادامه خواهد داشت.

 

تیم فوتبال استقلال اهواز شنبه 23 بهمن در ورزشگاه تختی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان خواهد رفت.

 

انتهای پیام/




7678441
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است