استانی 06:25 - 19 بهمن 1394
عضو شورای شهر مشهد گفت: هنر شهرداری مشهد استفاده از حداکثر پتانسیل و ظرفیت مردمی برای توسعه و آبادانی شهر مشهد است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامرضا بصیری پور اظهار کرد: هنر شورای شهر و شهرداری استفاده از حداکثر ظرفیت و پتانسیل مردم برای عمران و آبادی شهر مشهد است و برای این کار باید حرکت اصولی انجام دهد تا فضای اعتماد برای مردم ایجاد شود.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری با جمع آوری سرمایه های خرد مردمی هر چند اندک مسیر توسعه عمرانی شهر را هموارمی کند افزود: این عمران و آبادی به جذب توریست می انجامد که در سرنوشت اقتصادی شهر و مردم آن تاثیر مستقیم دارد.

عضو شورای شهر مشهد با بیان اینکه باید در مردم اعتماد سازی صورت گیرد تا به حداکثر جذب سرمایه ها منجر شود؛ ادامه داد: اعتماد مردم با مشاهده نتایج این سرمایه گذاری ها در بهبود وضعیت زیبایی شهر و عمران و توسعه آن جلب می شود.

بصیری پور خاطر نشان کرد: درنوروز 93 شهرداری با ابتکار خود المان هایی در سطح شهر قرار داد که علاوه بر زیبایی شهر موجب شد تا مردم عوارض شهرداری و بدهی های خود را پرداخت کنند.

این عضو شورای شهر همچنین در خصوص اقتصاد شهر مشهد در پسا برجام گفت: مشهد شهر توریستی با متوسط حضور زائران ماهانه 2 و نیم میلیون نفر در سال و سالانه 30 میلیون نفر است که بسیاری از شهر های دیگر این حجم زائر و توریست را ندارند.

وی با بیان این که شهر مشهد زمینه بسیار خوبی برای رشد اقتصادی پس از برداشتن تحریم ها دارد؛ افزود: باید پروازها از کشورهای دیگر به مشهد مستقیم باشد تا واسطه ها حذف شود.

بصیری پور اضافه کرد: در بحث غذای حلال و جذب توریست نیز مشهد می تواند سرمایه گذاران بسیار خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/س


7663308
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است