استانی 01:08 - 07 فروردین 1396
توسط صیادان بندرلنگه صورت گرفت
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان از نجات کوسه‌نهنگ 3 تنی توسط صیادان شهرستان بندرلنگه از مرگ با کمک یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان و دریابانی استان خبر داد.

نجات کوسه‌نهنگ 3 تنی از مرگ

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، مسعود بارانی با اشاره به نجات کوسه‌نهنگ 3 تنی توسط صیادان شهرستان بندرلنگه از مرگ اظهار کرد: صیادان شهرستان بندرلنگه در هنگام صید متوجه می‌شوند یک کوسه نهنگ به تور آنها افتاده است که پس از تلاش بسیار بخاطر وزن بالا و اندازه بزرگ این کوسه نهنگ موفق به رهاسازی آن نمی‌شوند.



وی افزود: صیادان شهرستان لنگه بلافاصله با انتقال این کوسه‌نهنگ به بندر صیادی کنگ و به کمک یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان و دریابانی استان موفق به آزادسازی این کوسه‌نهنگ و همچنین نجات آن از مرگ حتمی شدند.



بازانی تصریح کرد: وزن این کوسه نهنگ بالغ بر سه تن و اندازه آن حدود شش متر تخمین زده شده است.



معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان عنوان داشت: کوسه‌ نهنگ یا وال‌کوسه یا کوسه کولی و یا کَرکوسه گونه‌ای از کوسه است که از پلانکتون‌ها تغذیه می‌کند و به‌علت جثه بزرگش به کوسه‌نهنگ شهرت یافته‌ است که طول آن‌ها تا 18 متر هم می‌رسد.


8951620
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است