اقتصادی 02:19 - 05 اردیبهشت 1393
ایلام- ایرنا- جایگاه های عرضه بنزین، نفت گاز و گاز سی ان جی در ایلام، پنج شنبه شب پیش از اعلام نرخ های جدید وضعی آرام و عادی داشتند.

به گزارش ایرنا، با وجود اعلام پیشین مسوولان مبنی بر افزایش قیمت بنزین و دیگر مواد نفتی از ساعت 24 پنج شنبه، در ساعتهای پایانی شب هیچ خبری از ازدحام رانندگان و صف های طولانی خودروها در مقابل جایگاه های سوخت شهر 220 هزار نفری ایلام نبود.



با وجود ذخیره سازی و تکمیل همه جایگاه های عرضه سوخت به بنزین، گاز سی ان جی و نفت گاز و پیش بینی های لازم برای تامین تقاضای مراجعان، تمام جایگاه های ایلام شب آرام و بی دغدغه ای را پشت سر گذاشتند.



خبرنگاران ایرنا از شهرستان های مختلف استان نیز گزارش دادند که ازدحام و مشکلی در جایگاه های عرضه موادنفتی این مناطق وجود نداشت و نظم، آرامش و امنیت کامل به روال روزهای عادی در آنها حاکم بود.



شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران پنجشنبه شب در اطلاعیه ای اعلام کرد: هیات وزیران در اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه سال 1393 نرخ های جدید بنزین، نفت گاز و CNG را برای اجرا از ساعت 24 پنجشنبه مورخ چهارم اردیبهشت به ترتیب زیر به تصویب رساند که به این وسیله به اطلاع مردم شریف ایران می رساند:



- نفت گاز هر لیتر 250 تومان



- بنزین سهمیه ای هر لیتر 700 تومان



- بنزین آزاد هر لیتر 1000 تومان.



- بنزین سوپر سهمیه ای هر لیتر800 تومان



- بنزین سوپر آزاد هر لیتر 1100 تومان



- بهای هر متر مکعب گاز CNG برای خودروها، 450 تومان



قیمت بنزین تحویلی به خودروهای دولتی هر لیتر 1000 تومان



این شرکت در اطلاعیه خود همچنین تاکید کرده است که سهمیه های 400 تومانی باقیمانده در کارت های سوخت خودروهای سواری شخصی و موتورسیکلت ها کماکان معتبر خواهد بود و دارندگان کارت های سوخت می توانند این سهمیه ها را با همان نرخ 400 تومانی گذشته از جایگاه ها دریافت کنند.



بر پایه این اطلاعیه، میزان سهمیه ماهانه همه خودروها طبق روال گذشته خواهد بود و از ساعت 24 پنجشنبه چهارم اردیبهشت، سهمیه کامل اردیبهشت ماه خودروهای سواری شخصی و موتورسیکلت ها به کارت های سوخت آنها تخصیص می یابد.



همچنین سهمیه بنزین خودروهای عمومی هم از زمان تغییر نرخ برای باقیمانده اردیبهشت ماه با نرخ های جدید به کارت های آنان تخصیص می یابد. ک/3



565

انتهای پیام /*




3569651
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با توجه به شرایط اقلیمی و منابع آبی و خاکی کشور، اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری در کاهش خسارت سیل و مقابله با خشکسالی تاثیر بسزایی دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سیاح گفت: مجوز‌های کاغذی ۲۶ اردیبهشت ماه امسال پایان می‌پذیرد و دستگاه‌های اجرایی و صاحبان مجوز‌های کاغذی، مکلفند مجوز‌های خود به الکترونیکی و شناسه یکتا را تسریع کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودرو‌های شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: طی سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۴ میلیون تن نهاده (جو، ذرت و کنجاله سویا) به نظام بهره برداری دام و طیور کشور توسط این شرکت عرضه شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور سازمان راهداری گفت: مسافران با توجه به وقوع سیل و انسداد مسیر‌ها از سفر به جنوب کشور پرهیز کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: سال گذشته بیش از ۲ هزار واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان پایش و مورد بررسی قرار گرفتند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: مالیات بر عوارض گمرکی واردات و ارزش افزوده کالا‌های اساسی همچنان یک درصد تعیین شده و هرگونه افزایش قیمتی تخلف محسوب می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر طرح خودرو‌های برقی وزارت صمت گفت: ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شده که در سه ماه آینده ۸ تا ۱۰ هزار خودرو‌های برقی در معرض واگذاری قرار می‌گیرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با کاهش ۲.۳۷ درصدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار واحدی ایستاد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مجری طرح گندم گفت: گندم به عنوان یک غله مهم و استراتژیک در کشور بیش از ۴۰ درصد انرژی و پروتئین مورد نیاز را تامین می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است