استانی 18:56 - 09 آذر 1399

موقعیت‌های خیبر با بد شانسی تبدیل به گُل نشد

به گزارش خبرنگار مهر، امید روانخواه عصر امروز یکشنبه در مصاحبه بعد از بازی تیم خیبر خرم آباد و بادران تهران با اشاره به اینکه در کل شرایط جوی روی بازی امروز تأثیر گذار بود، اظهار داشت: کیفیت چمن‌ها به گونه‌ای نیست که که در بارندگی بتوان به راحتی بازی کرد.

وی با بیان اینکه در شروع بازی اشتباهی رخ داد و منجر به پنالتی شد، بازیکنان جوان هستند و یک مقدار تحت تأثیر آن اشتباه بودند، تصریح کرد: آنچه برای من مهم بود این است که روی بازی تقریباً مسلط بودیم.

سرمربی تیم خیبر خرم آباد با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم گل دریافتی را اشتباه فردی در نظر بگیریم، اشتباهات مهاجم‌ها را هم اشتباه فردی در نظر می‌گیرم، افزود: تعداد موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم بیشتر از آن اشتباه فردی بود و می‌توانستیم بازی را حداقل مساوی کنیم و اگر یک گل می‌زدیم شرایط بازی خیلی فرق می‌کرد.

روانخواه افزود: نمی‌خواهم اسمش را بدشانسی بگذارم چون باید بیشتر کار کنیم و جای کار زیاد است؛ اما فکر می‌کنم یک تا دو موقعیت تیم با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

وی با اشاره به اینکه از بازیکنان راضی هستم و حمایت من را دارند، اینکه بخواهیم بازیکنان را برای این نتیجه تحت فشار بگذاریم مطمئناً کار درستی نیست، گفت: فکر می‌کنم در آینده نزدیک این اشتباهات فردی را کمتر ببینیم و موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم.

سرمربی تیم خیبر خرم آباد با تاکید بر اینکه در کل بازی امروز بازی خوبی بود، امیدوارم تجربه شود و اگر غیر از این باشد راه را اشتباه می‌رویم، یادآور شد: مطمئناً از این بازی تنها درسی که باید بگیریم این است که تیم در بازی‌های بعد نقص کمتری داشته باشد.

روانخواه همچنین با اشاره به اینکه داور بازی امروز داور خوبی بود، جوان هم است، اولین بازی است که در لیگ یک قضاوت می‌کند، اظهار داشت: نمی‌خواهم این مسیر را با صحبت‌هایم خراب کنم اما کاملاً مشخص بود داور بی تجربه است؛ خیلی راحت یک خطای ساده را که مثلاً بعد از پاس تبدیل به یک موقعیت خوب شده بود را سوت می‌زد و متوقف می‌کرد، کمک پرچم را رد کرد در شرایطی که یک ضربه ایستگاهی خوب برای ما ایجاد شده بود؛ متأسفانه یک مقدار بی تجربگی داور روی بازی تاثیر گذاشته بود.


10833138
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است