استانی 09:39 - 01 دی 1393
فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع):
فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطلب(ع) با اشاره به عظمت و هدف بزرگ پیامبر اسلام(ص) اظهار کرد: خداوند بزرگ برای هدایت و راهنمایی بشر بزرگانی همچون انبیاء و اولیاء را برای ما مامور کردند تا بشر را از جهالت و گمراهی نجات دهند.

پیامبر اسلام برای نجات بشریت و هدایت مردم بسیار تلاش کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی مهدوی‌نژاد، فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) برگزاری مراسم دسته عزاداری نیروهای مسلح استان قم با اشاره به عظمت و هدف بزرگ پیامبر اسلام(ص) گفت: خداوند بزرگ برای هدایت و راهنمایی بشر بزرگانی همچون انبیاء و اولیاء را برای ما مامور کردند تا بشر را از جهالت و گمراهی نجات دهند.

وی افزود: انبیاء و اولیای الهی از ابتدای خلقت مخصوصا از زمان صدر اسلام هر آنچه داشتند در کف اخلاص گذاشتند تا بشر را از گمراهی نجات داده و به صراط مستقیم الهی هدایت کنند.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) با اشاره به رحلت جانگداز پیامبر اکرم(ص) اضافه کرد: امروز خورشید درخشان امت اسلام با تمام خوبی‌ها غروب کرده است و تمام کسانی که به اسلام علاقه دارند و یا نوری در قلب خود احساس می‌کنند عزادار رحلت ایشان هستند.

مهدوی‌نژاد در ادامه سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: زندگی امام حسن(ع) سرشار از لطف و مهربانی بود، امام دوم شیعیان در تمام مراحل زندگی خود گذشت و صبر مثال زدنی داشت، ما نیز باید در جامعه امروز از سیره اهل بیت(ع) استفاده کنیم تا به موفقیت برسیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح استان قم در کنار تمام اقشار مردم و مسلمانان در این مسیر گام برداشته‌اند تا به محضر حضرت فاطمه معصومه(س) و همچنین صاحب‌الزمان(عج) تسلیت بگویند.


5462967
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است