ورزشی 11:57 - 29 مهر 1400
سرمربی تیم ملی بسکتبال زنان ایران می‌گوید ملی‌پوشان به آمادگی خوبی برای حضور در قهرمانی دسته دوم آسیا رسیده‌اند.

آخرین وضعیت تیم ملی بسکتبال زنان ایران قبل از حضور در کاپ آسیا

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال زنان ایران ۱۶ آبان ماه رقابت خود را در قهرمانی دسته دوم آسیا آغاز می‌کند. ملی‌پوشان در این مسابقات با لبنان و سوریه هم‌گروه هستند و در گروه دوم هم تیم‌های قزاقستان، اردن و اندونزی حضور دارند. از هر گروه دو تیم به نیمه نهایی صعود می‌کنند و در نهایت تیم قهرمان به دسته اول آسیا صعود خواهد کرد.

شایسته متشرعی در مورد انتخاب ترکیب تیم ملی برای حضور در قهرمانی آسیا گفت: برای حضور در این رقابت‌ها فقط ۱۲ بازیکن را باید اعزام کنیم اما قبل از آن در اردوی ترکیه شرکت خواهیم کرد و تلاشمان بر این است که ۱۴ بازیکن را همراه خود ببریم تا در پایان اردو دو نفر به ایران برگردند. در غیر این صورت اردویی دو روزه در ایران برگزار خواهیم کرد و ۱۲ نفر را انتخاب می‌کنیم. 

او در ادامه افزود: اردوی تیم را از ۴ مرداد شروع کردیم که بازیکنان ۴۰ درصد آماده شدند. بعد از دو اردو به آمادگی جسمانی خوبی رسیدند. اکنون هم ۷۰ تا ۸۰ درصد برنامه‌هایمان را انجام داده‌ایم.  مسابقات سوپر لیگ هم خیلی به ما کمک کرد چون بازیکنان در شرایط مسابقه  و استرس قرار گرفتند. 

متشرعی در مورد تاثیر اردوی ترکیه بر آمادگی تیم قبل از مسابقات اصلی گفت:  این اردوی تدارکاتی به اندازه تمام اردوی‌های داخلی  به ما کمک می‌کند. تیم‌های ترکیه خیلی قوی هستند.  خیلی دوست داشتیم با تیم اولشان بازی کنیم اما به دلیل شروع لیگ این کشور، امکان‌پذیر نبود. البته قرار است تیم‌های خوبی را برای بازی با ما انتخاب کنند. 

او در مورد رقبای ایران در قهرمانی آسیا گفت: لبنان و اندونزی رقبای اصلی ما هستند. شناختمان ازلبنان به چند سال قبل برمی‌گردد. در آخرین تصاویری هم که از اندونزی دیده‌ایم دو بازیکن آمریکایی دارند. البته نمی‌دانیم تیم‌شان را در مسابقات همراهی می‌کنند یا خیر. 

سرمربی تیم ملی بسکتبال زنان در مورد شانس ایران به صعود به دسته اول آسیا بیان کرد: کار را شروع کرده‌ایم و باید دید مثبتی داشته باشیم. با تمام توان در مسابقات حاضر می‌شویم و موفقیت ما بستگی به این دارد که بازیکنان چقدر روی برنامه‌هایی که در نظر گرفته‌ایم،  تمرکز می‌کنند.

انتهای پیام


11282242
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازی تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازی پیکان و هوادار در هفت بیست و چهارم لیگ برتر با تساوی ۲ -۲ به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش با اعلام کنفدراسیون مچ اندازی آسیا لغو شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تمرینات خود را در شهر بیشکک قرقیزستان پیگیری کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون کشتی به کشتی گیران شرکت کننده در رقابت های گزینشی المپیک گفت: اگر به دنبال کسب مدال در المپیک هستید، پس کسب سهمیه باید برایتان راحت‌تر باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سه آزادکار و دو فرنگی کار ایران رقبایشان را در رقابت‌های کشتی کسب سهمیه المپیک در قرقیزستان شناختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اتحادیه فوتبال انگلیس از تغییر نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مائول نویر دروازه بایرن مونیخ موفق شد در بازی مقابل آرسنال برای پنجاه و هشتمین بار در لیگ قهرمانان اروپا کلین شیت کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مالک باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی جدید این تیم و عملکرد سرخپوشان تبریزی در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است